PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Najsilniejsze reklamowo marki w internecie: Media Expert przed Temu i Allegro
Najsilniejsze reklamowo marki w internecie: Media Expert przed Temu i Allegro
Lidl zwiększa przewagę reklamową nad Biedronką. Więcej wydają dwie inne firmy
Lidl zwiększa przewagę reklamową nad Biedronką. Więcej wydają dwie inne firmy
Jaka będzie wartość polskiego rynku reklamowego na koniec roku? Prognoza Dentsu
Jaka będzie wartość polskiego rynku reklamowego na koniec roku? Prognoza Dentsu
Temu i Media Expert reklamują się najmocniej w internecie. Lidl na czele w telewizji
Temu i Media Expert reklamują się najmocniej w internecie. Lidl na czele w telewizji
15 mln zł na reklamy w mediach Sakiewicza. Ile państwowe spółki zapłaciły im za sponsoring?
15 mln zł na reklamy w mediach Sakiewicza. Ile państwowe spółki zapłaciły im za sponsoring?
Państwowa spółka umoczyła miliony w marketingu? Zawiadomiono prokuraturę
Państwowa spółka umoczyła miliony w marketingu? Zawiadomiono prokuraturę
22,5 tys. reklam firm energetycznych przez trzy miesiące. Najwięcej wydaje Orlen
22,5 tys. reklam firm energetycznych przez trzy miesiące. Najwięcej wydaje Orlen
Orlen przebił 600 mln zł na marketing i sponsoring. Tak wydawano za Obajtka
Orlen przebił 600 mln zł na marketing i sponsoring. Tak wydawano za Obajtka
Biedronka goni reklamowo Lidla. Ile wydają inni marketerzy? (Top10)
Biedronka goni reklamowo Lidla. Ile wydają inni marketerzy? (Top10)
PZU nie reklamuje się w telewizji. Pracuje nad nową strategią komunikacji
PZU nie reklamuje się w telewizji. Pracuje nad nową strategią komunikacji
Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.
Biedronka, Lidl i McDonald’s wydały na reklamy o połowę więcej. Telewizja zyskała 13 proc.
Prime Video mocniej reklamowany w Polsce niż Disney+. Netflix i SkyShowtime obcięły wydatki
Prime Video mocniej reklamowany w Polsce niż Disney+. Netflix i SkyShowtime obcięły wydatki
Globalne wydatki reklamowe 5 proc. w górę. W Polsce wzrost będzie wyższy
Globalne wydatki reklamowe 5 proc. w górę. W Polsce wzrost będzie wyższy
Mniej na reklamy w prasie. Lotto i McDonald’s z największym wzrostem wydatków (Top10)
Mniej na reklamy w prasie. Lotto i McDonald’s z największym wzrostem wydatków (Top10)
Lidl reklamowany dwa razy mocniej niż Biedronka. Żabka przed Kauflandem
Lidl reklamowany dwa razy mocniej niż Biedronka. Żabka przed Kauflandem
12 mld zł na reklamy. Internet urósł trzy razy mocniej od telewizji
12 mld zł na reklamy. Internet urósł trzy razy mocniej od telewizji
Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu
Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
W 2024 roku globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć o 4,6 proc. W Polsce o 3,2 proc.
W 2024 roku globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć o 4,6 proc. W Polsce o 3,2 proc.
Reklama w Polsce urosła o 7 proc. 200 mln zł więcej na kampanie sklepów, internet zyskuje więcej od telewizji
Miliony od państwowych koncernów na „Sylwestra Marzeń” TVP. Najwięcej płacił Orlen
Agora spodziewa się powrotu reklam spółek Skarbu Państwa. "Znowu odbiera się od nas telefony"
Agora spodziewa się powrotu reklam spółek Skarbu Państwa. "Znowu odbiera się od nas telefony"
McDonald's Polska wydaje o połowę więcej na reklamy. Biedronka goni Lidla (Top10)
McDonald's Polska wydaje o połowę więcej na reklamy. Biedronka goni Lidla (Top10)
Prezes Grupy RMF odpowiada ws. Orlenu i żony szefa informacji. „Kłamstwa i manipulacje OKO.press”
Prezes Grupy RMF odpowiada ws. Orlenu i żony szefa informacji. „Kłamstwa i manipulacje OKO.press”
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Rynek reklamowy urósł o ponad 4 proc. Coraz większe wydatki spółek państwowych
Rynek reklamowy urósł o ponad 4 proc. Coraz większe wydatki spółek państwowych
Lidl Polska, Ferrero Polska i Polkomtel tną wydatki reklamowe, USP Zdrowie z najwyższym wzrostem (Top10)
Lidl Polska, Ferrero Polska i Polkomtel tną wydatki reklamowe, USP Zdrowie z najwyższym wzrostem (Top10)
USP Zdrowie najmocniej zwiększył wydatki reklamowe, Lidl i Ferrero ze spadkami (Top10)
USP Zdrowie najmocniej zwiększył wydatki reklamowe, Lidl i Ferrero ze spadkami (Top10)
Globalne przychody z reklam osiągną 842 miliardy dolarów w 2023 roku
Globalne przychody z reklam osiągną 842 miliardy dolarów w 2023 roku
Orlen wydał 410 mln zł na marketing i PR. W górę koszty doradców i prawników
Wydatki reklamowe globalnie wzrosną o 3,3 proc. W Polsce  o 1,7 proc.
Wydatki reklamowe globalnie wzrosną o 3,3 proc. W Polsce o 1,7 proc.