PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Miliony od państwowych koncernów na „Sylwestra Marzeń” TVP. Najwięcej płacił Orlen
Agora spodziewa się powrotu reklam spółek Skarbu Państwa. "Znowu odbiera się od nas telefony"
Agora spodziewa się powrotu reklam spółek Skarbu Państwa. "Znowu odbiera się od nas telefony"
McDonald's Polska wydaje o połowę więcej na reklamy. Biedronka goni Lidla (Top10)
McDonald's Polska wydaje o połowę więcej na reklamy. Biedronka goni Lidla (Top10)
Prezes Grupy RMF odpowiada ws. Orlenu i żony szefa informacji. „Kłamstwa i manipulacje OKO.press”
Prezes Grupy RMF odpowiada ws. Orlenu i żony szefa informacji. „Kłamstwa i manipulacje OKO.press”
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Volkswagen podwoił wydatki reklamowe, McDonald's Polska w czołówce (Top 10)
Rynek reklamowy urósł o ponad 4 proc. Coraz większe wydatki spółek państwowych
Rynek reklamowy urósł o ponad 4 proc. Coraz większe wydatki spółek państwowych
Lidl Polska, Ferrero Polska i Polkomtel tną wydatki reklamowe, USP Zdrowie z najwyższym wzrostem (Top10)
Lidl Polska, Ferrero Polska i Polkomtel tną wydatki reklamowe, USP Zdrowie z najwyższym wzrostem (Top10)
USP Zdrowie najmocniej zwiększył wydatki reklamowe, Lidl i Ferrero ze spadkami (Top10)
USP Zdrowie najmocniej zwiększył wydatki reklamowe, Lidl i Ferrero ze spadkami (Top10)
Globalne przychody z reklam osiągną 842 miliardy dolarów w 2023 roku
Globalne przychody z reklam osiągną 842 miliardy dolarów w 2023 roku
Orlen wydał 410 mln zł na marketing i PR. W górę koszty doradców i prawników
Wydatki reklamowe globalnie wzrosną o 3,3 proc. W Polsce  o 1,7 proc.
Wydatki reklamowe globalnie wzrosną o 3,3 proc. W Polsce o 1,7 proc.
Polska reklama zyskała 6 proc. Internet i radio z większymi wzrostami od telewizji, traci prasa
Polska reklama zyskała 6 proc. Internet i radio z większymi wzrostami od telewizji, traci prasa
600 mln zł więcej na e-reklamy w 2022 roku. Wideo z 17 proc. wzrostu
Reklama w telewizji i radiu na plusie, outdoor mocno zmalał. Mniejsze budżety Ferrero i Media Expert (Top10)
Reklama w telewizji i radiu na plusie, outdoor mocno zmalał. Mniejsze budżety Ferrero i Media Expert (Top10)
Play z UPC Polska wydał 224 mln zł na reklamy. Mocniej wzrosły koszty IT i sieci, 25 mln zł dla władz telekomu
Play z UPC Polska wydał 224 mln zł na reklamy. Mocniej wzrosły koszty IT i sieci, 25 mln zł dla władz telekomu
Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w „M jak miłość” i „Pytaniu na śniadanie”
Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w „M jak miłość” i „Pytaniu na śniadanie”
Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google
Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google
GroupM: w tym roku rynek reklamy w CEE wzrośnie o 4 proc. W Polsce poniżej oczekiwań
Browary ścięły wydatki reklamowe w radiu o 95 proc. Kompania Piwowarska przed Grupą Żywiec
Reklama zewnętrzna zyskała 31 proc. Pomogły podwyżki i nośniki cyfrowe
Play ograniczył marketingowo UPC Polska. Mocniej reklamowały się Vectra i Netia
Play ograniczył marketingowo UPC Polska. Mocniej reklamowały się Vectra i Netia
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Lidl mimo spadku wydał na reklamy dwa razy więcej niż Biedronka. Żabka ze wzrostem o 35 proc.
Polska reklama poza internetem urosła o 5 proc. Dużo więcej wydały Play i Media Expert, Euro-Net i Lidl ze spadkami
Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację
Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację
P&G będzie dalej inwestować w marki mimo pierwszego od 5 lat spadku sprzedaży
P&G będzie dalej inwestować w marki mimo pierwszego od 5 lat spadku sprzedaży
Reklama tv w 2023 roku: będzie drożej i bardziej streamingowo, adressable tv tylko dodatkiem
Wydawcy internetowi: e-reklama będzie dalej rosła, podwyżki cen nieuniknione
Tylko telewizja ze spadkem wpływów z reklam. Play wydaje połowę więcej, Lidl zmniejszył budżet (Top10)
Tylko telewizja ze spadkem wpływów z reklam. Play wydaje połowę więcej, Lidl zmniejszył budżet (Top10)
483 mln zł wpływów TVP z mundialu. Największe przy meczach Polaków i finale
W Polsce rynek reklamowy w 2022 roku wzrośnie do 12,5 mld zł
W Polsce rynek reklamowy w 2022 roku wzrośnie do 12,5 mld zł
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
Polska reklama urosła dzięki handlowi, farmacji i mediom. Spadki w telewizji i magazynach
Polska reklama urosła dzięki handlowi, farmacji i mediom. Spadki w telewizji i magazynach