PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polski outdoor zyskał latem 15 proc. Wzrost napędzają nośniki cyfrowe
Mniej na reklamy w telewizji. Lidl, Euro-Net, Ferrero i USP ograniczyły budżety (Top10)
Unilever zapowiada wzrost inwestycji w reklamę i marketing
Play przy fuzji z UPC Polska wydał o połowę więcej na reklamy
Play przy fuzji z UPC Polska wydał o połowę więcej na reklamy
WARC: wzrost wydatków reklamowych spowolni w 2023 roku
WARC: wzrost wydatków reklamowych spowolni w 2023 roku
Banki zwiększyły wydatki reklamowe o 60 proc., Credit Agricole przed mBankiem
Play wydał 25 proc. więcej na reklamy. Liderem Plus, Orange ze spadkiem o 13 proc.
Play wydał 25 proc. więcej na reklamy. Liderem Plus, Orange ze spadkiem o 13 proc.
Lidl obciął wydatki reklamowe o 20 proc., Aldi i Carrefour z dużymi wzrostami
Lidl obciął wydatki reklamowe o 20 proc., Aldi i Carrefour z dużymi wzrostami
PKN Orlen znów reklamuje się w kanałach TVN
Biedronka i Lidl zmniejszyły wydatki reklamowe w telewizji o połowę
Rynek reklamowy przez wojnę z mniejszym wzrostem. Telewizja tylko o 1,1 proc. w górę, wideo i social media o 15 proc.
Rynek reklamowy przez wojnę z mniejszym wzrostem. Telewizja tylko o 1,1 proc. w górę, wideo i social media o 15 proc.
Polska reklama mimo wojny urosła do 2,37 mld zł. Internet zwiększa przewagę nad telewizją
Polska reklama mimo wojny urosła do 2,37 mld zł. Internet zwiększa przewagę nad telewizją
Orlen na marketing i PR wydał 340 mln zł
Grupa Żywiec wyprzedziła reklamowo Kompanię Piwowarską, browary przestały promować się w radiu
Polska reklama internetowa urosła o 1 mld zł w 2021 roku. Display wyprzedził SEM
Oleofarm i Biedronka o jedną trzecią więcej na reklamę, Lidl, Neonet i USP Zdrowie ze spadkami (Top 10)
Oleofarm i Biedronka o jedną trzecią więcej na reklamę, Lidl, Neonet i USP Zdrowie ze spadkami (Top 10)
Rosja w reklamowej zapaści. Wydatki w dół o prawie 50 proc.
Rosja w reklamowej zapaści. Wydatki w dół o prawie 50 proc.
Spółki skarbu państwa wydały na reklamy w ubiegłym roku 1,23 mld zł. Setki tys. zł płyną do "Sieci", "Gazety Polskiej Codziennie" i „Do Rzeczy”
Rynek reklamowy w Polsce w 2021 roku przekroczył wartość 10,5 mld zł
Rynek reklamowy w Polsce w 2021 roku przekroczył wartość 10,5 mld zł
Media Expert i Euro RTV AGD najmocniej reklamowane, w dół Biedronka i Neonet (Top10)
Media Expert i Euro RTV AGD najmocniej reklamowane, w dół Biedronka i Neonet (Top10)
Orlen, Lotos i PZU w TVP i Polsacie reklamowały się za ponad 100 mln zł, w stacjach TVN za 2 mln zł
Polityka pomogła reklamie zewnętrznej. Wzrost o 21 proc. do 424 mln zł, już 15 proc. kampanii na nośnikach cyfrowych
TVP publikuje roczne opusty dla reklamodawców, do 20 proc. rabatu
Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)
Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Euro-Net, Ferrero i Media Expert zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią, w dół USP Zdrowie, Polkomtel i Neonet
Euro-Net, Ferrero i Media Expert zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią, w dół USP Zdrowie, Polkomtel i Neonet
Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję
Wydatki reklamowe w Polsce 4 proc. wyższe niż przed epidemią. Handel motorem wzrostu, spadki tylko w prasie i kinach
Zenith: wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną do 36 proc.w 2022
Zenith: wydatki na reklamę w branży turystycznej wzrosną do 36 proc.w 2022
Biedronka zmniejszyła wydatki reklamowe. Liderem Lidl, Carrefour najbardziej w górę (TOP5)
Biedronka zmniejszyła wydatki reklamowe. Liderem Lidl, Carrefour najbardziej w górę (TOP5)
Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)
Aflofarm zmniejsza wydatki reklamowe. Ferrero, Euro-net i Media Expert z dużymi wzrostami (TOP10)
Państwowe spółki na reklamy w Polsacie wydały więcej niż w TVP, tylko 250 tys. zł dla TVN
Państwowe spółki na reklamy w Polsacie wydały więcej niż w TVP, tylko 250 tys. zł dla TVN