PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Aflofarm i USP Zdrowie zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę budżety Euro-Netu, Ferrero i Media Expert (Top10)
Aflofarm i USP Zdrowie zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę budżety Euro-Netu, Ferrero i Media Expert (Top10)
Polska reklama wróciła do stanu sprzed epidemii. W całym roku ma zyskać 13 proc., internet przed telewizją
Trzy razy więcej na reklamy lodów. Koral liderem, Biedronka najbardziej w górę (Top 5)
Trzy razy więcej na reklamy lodów. Koral liderem, Biedronka najbardziej w górę (Top 5)
Procter&Gamble w pandemii zwiększył roczne wydatki reklamowe o 12 proc.
Carrefour i Kaufland z dużymi wzrostami reklamowymi, wydatki Biedronki 13 proc. w dół
Dentsu: wydatki reklamowe na świecie wzrosną o ponad 10 proc., a w Europie Środkowo-Wschodniej o 8,9 proc.
O ponad 10 proc. więcej na reklamy w telewizji i radiu. Aflofarm ze spadkiem, Euro-Net i Neonet mocno w górę (Top10)
O ponad 10 proc. więcej na reklamy w telewizji i radiu. Aflofarm ze spadkiem, Euro-Net i Neonet mocno w górę (Top10)
42 proc. mniej na reklamy banków. Liderem ING Bank Śląski przed mBankiem (TOP5)
42 proc. mniej na reklamy banków. Liderem ING Bank Śląski przed mBankiem (TOP5)
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Polska reklama zyskała 2 proc. Internet wyprzedził telewizję
Więcej na reklamy w telewizji i radiu. Euro-Net, Media Expert i Neonet z dużymi wzrostami (Top10)
Więcej na reklamy w telewizji i radiu. Euro-Net, Media Expert i Neonet z dużymi wzrostami (Top10)
Mniej na reklamy farmaceutyków w tv i radiu, Aflofarm ze spadkiem o 25 proc., Sanofi-Aventis 122 proc. w górę (TOP5)
Mniej na reklamy farmaceutyków w tv i radiu, Aflofarm ze spadkiem o 25 proc., Sanofi-Aventis 122 proc. w górę (TOP5)
Polska e-reklama urosła do 5,2 mld zł w 2020 roku. Jedna trzecia wydatków w mobile’u
Orlen wydał w ub.r. 307 mln zł na marketing, a 21 mln zł na public relations
Reklama zewnętrzna w 2020 roku zmalała o 39 proc. Najwięcej nośników ma AMS
Biedronka i Aflofarm wydały 25 proc. mniej na reklamy, mocno w górę Euro-Net i Noenet (Top10)
Biedronka i Aflofarm wydały 25 proc. mniej na reklamy, mocno w górę Euro-Net i Noenet (Top10)
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
Wydatki na reklamy telekomów będą rosnąć 4 proc. rocznie do 2023 roku
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W styczniu spadki reklamowe we wszystkich mediach. Aflofarm tnie wydatki, mocno w górę Neonet i Media Expert (Top10)
W styczniu spadki reklamowe we wszystkich mediach. Aflofarm tnie wydatki, mocno w górę Neonet i Media Expert (Top10)
38 proc. mniej na reklamy napojów gazowanych. Pepsi i Coca-Cola z dużymi spadkami, w górę Schweppes i Oranżada Hellena (Top5)
38 proc. mniej na reklamy napojów gazowanych. Pepsi i Coca-Cola z dużymi spadkami, w górę Schweppes i Oranżada Hellena (Top5)
31 proc. mniej na reklamy banków. PKO BP i Millennium mocno w dół, ING Bank Śląski i Bank Pekao ze wzrostami
31 proc. mniej na reklamy banków. PKO BP i Millennium mocno w dół, ING Bank Śląski i Bank Pekao ze wzrostami
Ubezpieczyciele reklamują się głównie w telewizji, Link4 zwiększył budżet o 55 proc.
Ubezpieczyciele reklamują się głównie w telewizji, Link4 zwiększył budżet o 55 proc.
Pandemia zahamuje wzrost wydatków reklamowych w sektorze beauty and personal luxury
Pandemia zahamuje wzrost wydatków reklamowych w sektorze beauty and personal luxury
Sklepy mocniej reklamują się w radiu niż telewizji. Lidl z największym budżetem, Biedronka ze spadkiem (Top5)
Sklepy mocniej reklamują się w radiu niż telewizji. Lidl z największym budżetem, Biedronka ze spadkiem (Top5)
Amazon po raz pierwszy od 17 lat tnie wydatki na reklamy
Amazon po raz pierwszy od 17 lat tnie wydatki na reklamy
Polska e-reklama z kwartalnym wzrostem o 4 proc. Marketing w wyszukiwarkach wyprzedził display
Tylko handel i farmacja zwiększyły w ub.r. wydatki reklamowe. Media, finanse i motoryzacja mocno w dół
Tylko handel i farmacja zwiększyły w ub.r. wydatki reklamowe. Media, finanse i motoryzacja mocno w dół
Aflofarm największym reklamodawcą 2020 roku. Polkomtel i Ferrero z dużymi spadkami, mocno w górę Neonet (Top10)
Aflofarm największym reklamodawcą 2020 roku. Polkomtel i Ferrero z dużymi spadkami, mocno w górę Neonet (Top10)
Dentsu: globalne wydatki reklamowe wrócą do poziomu sprzed pandemii w 2022 roku
Dentsu: globalne wydatki reklamowe wrócą do poziomu sprzed pandemii w 2022 roku
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
Tylko handel i farmacja zwiększyły w br. wydatki reklamowe, branża finansowa i media obcięły je o 32-43 proc. (Top10)
Tylko handel i farmacja zwiększyły w br. wydatki reklamowe, branża finansowa i media obcięły je o 32-43 proc. (Top10)
W czasie lockdownu wydatki na reklamę w Europie Środkowej i Wschodniej zmniejszyły się o 19 proc.
W czasie lockdownu wydatki na reklamę w Europie Środkowej i Wschodniej zmniejszyły się o 19 proc.