PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Neonet podwoił wydatki reklamowe. Spadki Lidla, Biedronki i Ferrero (Top10)
Neonet podwoił wydatki reklamowe. Spadki Lidla, Biedronki i Ferrero (Top10)
W trzecim kwartale polska reklama 2,5 proc. w dół, w całym roku zmaleje o 8,6 proc. Tylko internet ze wzrostem
Więcej na reklamy piwa w telewizji, mniej w prasie i radiu. Carlsberg i Namysłów ze wzrostami, Grupa Żywiec 19 proc. w dół
Kaufland i Żabka zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, liderem Lidl (Top5)
Kaufland i Żabka zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, liderem Lidl (Top5)
Bank Millennium, Santander Bank Polska, Alior i Idea Bank obcięły wydatki reklamowe, zwiększył je ING Bank Śląski
Bank Millennium, Santander Bank Polska, Alior i Idea Bank obcięły wydatki reklamowe, zwiększył je ING Bank Śląski
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)
Wydatki marketingowe Coca-Coli spadły o 30 proc.
Wydatki marketingowe Coca-Coli spadły o 30 proc.
Aflofarm zwiększył wydatki marketingowe do 209 mln zł, miał 120 mln zł jednostkowego zysku
Aflofarm zwiększył wydatki marketingowe do 209 mln zł, miał 120 mln zł jednostkowego zysku
Wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w br. zmaleją o 21 proc., odbicie w górę w latach 2021-2022
Getin Noble Bank z 356 mln zł straty, wydatki reklamowe zmniejszył o połowę
Getin Noble Bank z 356 mln zł straty, wydatki reklamowe zmniejszył o połowę
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
W II kwartale polski rynek reklamowy zmalał o 28 proc. Najbardziej w dół outdoor i kina, internet dogonił telewizję
Przez epidemię wpływy reklamowe Polsatu zmalały o 34 proc. „Poprawa nastrojów rynkowych w czerwcu i lipcu”
Przez epidemię wpływy reklamowe Polsatu zmalały o 34 proc. „Poprawa nastrojów rynkowych w czerwcu i lipcu”
Aflofarm w lipcu zmniejszył wydatki reklamowe o połowę. W górę Neonet, Euro-Net i Media Expert (Top10)
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół budżety Lidla, Biedronki i Polkomtelu (Top10)
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół budżety Lidla, Biedronki i Polkomtelu (Top10)
50 proc. mniej na reklamy napojów gazowanych. PepsiCo, Coca-Cola i Zbyszko z największymi spadkami
50 proc. mniej na reklamy napojów gazowanych. PepsiCo, Coca-Cola i Zbyszko z największymi spadkami
Browary obcięły wydatki reklamowe, tylko Kompania Piwowarska ze wzrostem
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 56 proc., a Bank Millennium o 20 proc.
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 56 proc., a Bank Millennium o 20 proc.
Lidl obciął wydatki reklamowe o 35 proc., a Biedronka o 19 proc., NeoNet je podwoił
Wydatki reklamowe do maja zmalały o 10 proc. Aflofarm i Polpharma z dużymi wzrostami, w dół Lidl i Plus (TOP10)
Wydatki reklamowe do maja zmalały o 10 proc. Aflofarm i Polpharma z dużymi wzrostami, w dół Lidl i Plus (TOP10)
Reklama w USA w dół w tym roku o 13 procent. Kryzys mniej dotkliwy niż w 2009 roku
Pandemia uderza w reklamę, rozrywkę i media. 160 mld dolarów strat do 2025 roku. „Spadek wzrostów, skala zależna od źródła”
Pandemia uderza w reklamę, rozrywkę i media. 160 mld dolarów strat do 2025 roku. „Spadek wzrostów, skala zależna od źródła”
Alior, Santander, Getin Noble i Idea Bank mocno obcięły wydatki reklamowe, w górę Bank Millennium i BNP Paribas (TOP9)
Alior, Santander, Getin Noble i Idea Bank mocno obcięły wydatki reklamowe, w górę Bank Millennium i BNP Paribas (TOP9)
Najwięksi reklamodawcy jeszcze mocniej zaciskają pasa i zmniejszają wydatki na reklamę
Najwięksi reklamodawcy jeszcze mocniej zaciskają pasa i zmniejszają wydatki na reklamę
W polskim internecie 79 proc. mniej reklam turystyki, więcej kampanii telekomunikacji i odzieży
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół Media Expert i Volkswagen (Top10)
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół Media Expert i Volkswagen (Top10)
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile
Zmalały wydatki reklamowe Media Markt, mocno w górę Biedronka i RTV Euro AGD. Jak sklepy promują się w czasie epidemii (analiza)
Google i Facebook obniżają ceny reklam tylko w niektórych krajach. Branża: są odporniejsi na recesję niż lokalni wydawcy
Marketerzy obawiają się, czy umieszczać reklamy przy treściach o koronawirusie
Producent Smirnoffa i Johnnie Walkera wstrzymuje „nieskuteczne w obecnej sytuacji" wydatki marketingowe
Szef IAB apeluje do reklamodawców, żeby nie cięli wydatków. „To pozwoli przetrwać naszej branży"
Biura podróży i linie lotnicze w marcu prawie nie reklamowały się w telewizji. "Budżety wygaszone na czas epidemii"
Biura podróży i linie lotnicze w marcu prawie nie reklamowały się w telewizji. "Budżety wygaszone na czas epidemii"