PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix
Bukmacherzy przez koronawirus tracą kilkadziesiąt proc. wpływów, bez Euro niższe budżety reklamowe
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
Polska reklama sporo straci przez koronawirusa, zyskać może e-commerce (opinie)
Państwowe spółki w ub.r. wydały 1,23 mld zł na reklamy. Po ponad 100 mln zł w TVP, TVP2 i Polsacie
Państwowe spółki w ub.r. wydały 1,23 mld zł na reklamy. Po ponad 100 mln zł w TVP, TVP2 i Polsacie
Aflofarm i Jeronimo Martins Polska zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, spadek w outdoorze (Top 10)
Aflofarm i Jeronimo Martins Polska zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, spadek w outdoorze (Top 10)
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe, ma 1,6 mln użytkowników mobilnych
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe, ma 1,6 mln użytkowników mobilnych
447 tys. zł w budżecie marketingowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, prawie połowa trafiła do TVP
447 tys. zł w budżecie marketingowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, prawie połowa trafiła do TVP
Kantar: na reklamy przy Super Bowl wydano 435 mln dolarów
Kantar: na reklamy przy Super Bowl wydano 435 mln dolarów
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko „Rzeczpospolita” i „Dziennik Łódzki” w górę (Top10)
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko „Rzeczpospolita” i „Dziennik Łódzki” w górę (Top10)
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków reklamowych w 2020 roku. Rynek napędzą Euro 2020, olimpiada i wybory w USA
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków reklamowych w 2020 roku. Rynek napędzą Euro 2020, olimpiada i wybory w USA
Resort sprawiedliwości poza internetem promował się w ub.r. za 43,6 mln zł. 85 proc. budżetu tv wydano w TVP
Resort sprawiedliwości poza internetem promował się w ub.r. za 43,6 mln zł. 85 proc. budżetu tv wydano w TVP
Od kwietnia podatek cukrowy. Stracą producenci markowych napojów, ale jego skutki może odczuć też branża reklamowa
Od kwietnia podatek cukrowy. Stracą producenci markowych napojów, ale jego skutki może odczuć też branża reklamowa
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
Reklama 2019: telewizja i kina z najwyższym wzrostem. Aflofarm liderem wydatków, Biedronka i Media Expert mocno w górę (Top10)
7 mln zł na promocję Funduszu Sprawiedliwości w ub.r. Wirtualna Polska: wpływy od MS poniżej 1 proc. naszych przychodów
Nie będzie opłat za reklamy suplementów diety. Organizacje branżowe zadowolone
Nie będzie opłat za reklamy suplementów diety. Organizacje branżowe zadowolone
Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)
Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)
Lotos zwiększył wydatki na reklamy stacji paliw z 1,2 mln zł do 30,6 mln zł, a Shell zredukował je z 16,8 mln zł do 1,6 mln zł (Top5)
Lotos zwiększył wydatki na reklamy stacji paliw z 1,2 mln zł do 30,6 mln zł, a Shell zredukował je z 16,8 mln zł do 1,6 mln zł (Top5)
Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele
Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele
PKO BP i ING Bank Śląski liderami wydatków reklamowych wśród banków (Top5)
PKO BP i ING Bank Śląski liderami wydatków reklamowych wśród banków (Top5)
Zenith: globalne wydatki na reklamy wzrosną o 4,3 proc., a ceny mediów - o 6,1 proc.
Zenith: globalne wydatki na reklamy wzrosną o 4,3 proc., a ceny mediów - o 6,1 proc.
Właściciel Biedronki zwiększył wydatki reklamowe mocniej niż Lidl, liderem Aflofarm (Top10)
Właściciel Biedronki zwiększył wydatki reklamowe mocniej niż Lidl, liderem Aflofarm (Top10)
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Idea Bank zwiększył wydatki reklamowe, a ściął koszty pensji, doradztwa i wynajmu. 12 mln zł zysku w trzecim kwartale
Idea Bank zwiększył wydatki reklamowe, a ściął koszty pensji, doradztwa i wynajmu. 12 mln zł zysku w trzecim kwartale
Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem
Wydatki reklamowe producentów kosmetyków rosną dzięki e-commerce i digitalowi
Wydatki reklamowe producentów kosmetyków rosną dzięki e-commerce i digitalowi
Aflofarm dominuje reklamowo wśród producentów farmaceutyków. W dół Natur Produkt Zdrovit, mocno w górę Hasco-Lek
Aflofarm dominuje reklamowo wśród producentów farmaceutyków. W dół Natur Produkt Zdrovit, mocno w górę Hasco-Lek
13,8 mld euro na reklamę w Europie Środkowej i Wschodniej, budżety na reklamę cyfrową wyższe o 104 proc. (raport)
13,8 mld euro na reklamę w Europie Środkowej i Wschodniej, budżety na reklamę cyfrową wyższe o 104 proc. (raport)
Alior Bank wydał więcej na reklamy. Zysk mocno w dół, 325 mln zł odpisów kredytowych
Alior Bank wydał więcej na reklamy. Zysk mocno w dół, 325 mln zł odpisów kredytowych
ING Bank Śląski zwiększył wydatki marketingowe o 2 proc., a mBank o 10 proc.
ING Bank Śląski zwiększył wydatki marketingowe o 2 proc., a mBank o 10 proc.
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile’u
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile’u
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 7 proc., ma 2,5 mln klientów e-bankowości
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 7 proc., ma 2,5 mln klientów e-bankowości