PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam. Biedronka i Terg zwiększyły wydatki o ponad jedną trzecią (Top 10)
Koalicja Obywatelska z rekordowymi wydatkami wyborczymi na Facebooku. „PO odrabia lekcję z 2015 roku”
Koalicja Obywatelska z rekordowymi wydatkami wyborczymi na Facebooku. „PO odrabia lekcję z 2015 roku”
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów, 901 mln zł zysku i 18 tys. pracowników. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów, 901 mln zł zysku i 18 tys. pracowników. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
Internet największym medium reklamowym w Polsce
Volkswagen Group wydał na reklamy dwa razy więcej niż Toyota, Fiat mocno w górę (TOP5)
Volkswagen Group wydał na reklamy dwa razy więcej niż Toyota, Fiat mocno w górę (TOP5)
Branża healthcare wyda w tym roku na reklamę 36 mld dolarów
Branża healthcare wyda w tym roku na reklamę 36 mld dolarów
Totalizator Sportowy na reklamy wydał w ub.r. 131,7 mln zł, najwięcej na kampanie Lotto
Totalizator Sportowy na reklamy wydał w ub.r. 131,7 mln zł, najwięcej na kampanie Lotto
Zenith: polski rynek reklamy będzie rósł wolniej niż przewidywano. W 2021 roku internet globalnie z 52 proc. udziałem w rynku
Zenith: polski rynek reklamy będzie rósł wolniej niż przewidywano. W 2021 roku internet globalnie z 52 proc. udziałem w rynku
Polkomtel wydał na reklamy dwa razy więcej niż Orange, T-Mobile obciął budżet o 26 proc.
GroupM obniża prognozę globalnych wydatków reklamowych w tym roku z 3,6 do 3,4 proc.
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe mimo niedzielnego zakazu handlu, liderem Lidl (TOP5)
1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych
1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych
Alior Bank w br. wydał 20,6 mln zł na marketing. Proces restrukturyzacji Ruchu ma zakończyć się do końca roku
Alior Bank w br. wydał 20,6 mln zł na marketing. Proces restrukturyzacji Ruchu ma zakończyć się do końca roku
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Producent słodyczy Wawel podwoił wydatki marketingowe, 22 proc. sprzedaży trafia do Biedronki
BGŻ BNP Paribas wydał 107 mln zł na marketing, rebranding nie obejmie BGŻOptima
BGŻ BNP Paribas wydał 107 mln zł na marketing, rebranding nie obejmie BGŻOptima
Aflofarm liderem wydatków na reklamy w branży farmaceutycznej w 2018 roku
Aflofarm liderem wydatków na reklamy w branży farmaceutycznej w 2018 roku
Państwowe spółki najwięcej wydają na reklamy w „Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”. Rośnie „Gazeta Polska”
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Państwowe spółki wydały w ub.r. na reklamy miliard zł. Ponad połowa trafiła do telewizji
Bierzyński: reklamami spółek państwowych w „Sieciach” zajmie się prokuratura. Karnowski: jest pan liberalnym zamordystą
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
W tym roku globalne wydatki na reklamę branży motoryzacyjnej wzrosną jedynie o 0,8 proc.
Santander Bank Polska wydał na reklamy 189 mln zł, mBank - 135 mln zł, a ING Bank Śląski - 118 mln zł
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)
Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)
Santander Bank Polska i PKO BP podwoiły wydatki reklamowe, w dół ING Bank Śląski
Santander Bank Polska i PKO BP podwoiły wydatki reklamowe, w dół ING Bank Śląski
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Natur Produkt Zdrovit zwiększył wydatki reklamowe o 39 proc., w dół Aflofarm i Polpharma
Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół
Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół
Natur-Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, Aflofarm i Polkomtel w dół (Top10)