PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu
Czołowe spółki państwowe ograniczyły wydatki reklamowe w TVN, a zwiększyły w TVP, Polsacie i Polskim Radiu
W prasie na reklamach państwowych najwięcej zarabiają „Sieci”, mocno w dół „Fakt” i „Gazeta Wyborcza” (analiza)
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Aflofarm, Unilever i Volkswagen (Top10)
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Aflofarm, Unilever i Volkswagen (Top10)
Aflofarm wydał na reklamę 209 mln zł w 2017 roku. Więcej na radio niż telewizję
Aflofarm wydał na reklamę 209 mln zł w 2017 roku. Więcej na radio niż telewizję
Reklamy w czasopismach: Bauer zarobił najwięcej, Aflofarm liderem marketerów (analiza)
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
Nielsen: TVP na mundialu z reklam zarobiła 232 mln zł
TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
TVP na fazie grupowej mundialu z reklam ma cennikowo 171 mln zł
Po wprowadzeniu RODO reklama programmatic wraca do normy. „Chaos trwał niedługo”
22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów
22 mln zł z reklam dla TVP przy meczu Polska-Kolumbia. Prawie 14 mln widzów
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group i Aflofarm (Top10)
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
66 mln zł z reklam dla TVP przy transmisjach z mundialu, 15 mln zł przy meczu Polaków
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza)
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Polski rynek reklamowy z największym wzrostem od 10 lat. Telewizja i internet zyskały 10-11 proc. (raport)
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, w dół Volkswagen Group Polska
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z największym wzrostem wydatków na reklamę, w dół Volkswagen Group Polska
Sieci handlowe na reklamy w radiu wydają prawie tyle co w telewizji. Lidl z dwa razy większym budżetem od Biedronki (TOP5)
Sklepy RTV/AGD zwiększyły wydatki reklamowe, liderem Media Expert. W dół Saturn, który znika z rynku
Sklepy RTV/AGD zwiększyły wydatki reklamowe, liderem Media Expert. W dół Saturn, który znika z rynku
RMF FM nadal ze spadkiem wpływów z reklam, mocno w górę Radio Zet i Eska Warszawa (Top10)
Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie
Po spadku limitu czasu reklamowego do 4 min. w godz. wzrosłyby ceny, ale wpływy nadawców i tak zmalałyby o dwie trzecie
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
Aflofarm liderem wydatków reklamowych. Natur Produkt Zdrovit i Eur-Net z największym wzrostem po I kwartale br.
Aflofarm liderem wydatków reklamowych. Natur Produkt Zdrovit i Eur-Net z największym wzrostem po I kwartale br.
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
YouTube przy drastycznych treściach emitował reklamy ponad 300 marek, firmy o tym nie wiedziały
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza)
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z dużymi wzrostami wydatków reklamowych, Kino Świat i Volkswagen Group w dół (Top10)
Natur Produkt Zdrovit i Euro-Net Warszawa z dużymi wzrostami wydatków reklamowych, Kino Świat i Volkswagen Group w dół (Top10)
Państwowe spółki zwiększyły w ub.r. budżety reklamowe, najwięcej wydają w telewizji i radiu (analiza)
Państwowe spółki zwiększyły w ub.r. budżety reklamowe, najwięcej wydają w telewizji i radiu (analiza)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
8,8 mld zł na reklamy w Polsce w ub.r. 79 proc. trafiło do telewizji i internetu, w IV kwartale 5,5 proc. wzrostu (raport)
Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)
Aflofarm w styczniu wydał na reklamy tyle co Lidl, Natur Produkt, Terg, USP Zdrowie i Kino Świat łącznie (Top10)
Aflofarm przed Polpharmą i Unileverem wśród reklamodawców telewizyjnych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)
Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)
Polkomtel wyprzedził T-Mobile i Play w wydatkach reklamowych, Orange 50 proc. w dół (Top5)
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)
ING Bank Śląski liderem reklamowym banków, mocno w górę BGŻ BNP Paribas (TOP5)