PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)
Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)
„Życie na gorąco” i „Pani” z największymi wzrostami reklamowymi w 2017 r. - w dół „Twój Styl”, „Wprost” i „Claudia” (Top 10)
„Życie na gorąco” i „Pani” z największymi wzrostami reklamowymi w 2017 r. - w dół „Twój Styl”, „Wprost” i „Claudia” (Top 10)
Mimo zmniejszenia liczby obsługujących go agencji Unilever wydał o 250 mln euro więcej na promocję w mediach
RMF FM z największymi wpływami z reklam w 2017 roku, TOK FM ponad 40 proc. w górę (top 10)
Aflofarm największym reklamodawcą 2017 roku. Mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - w dół Orange i Lidl (TOP10)
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit o ponad jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Unilever i Lidl (top10)
Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit o ponad jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Unilever i Lidl (top10)
Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN.  „Podwyżka była do przewidzenia”
Reklamy w telewizji zdrożeją o kilka procent, pierwszy ogłosił je TVN. „Podwyżka była do przewidzenia”
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Producenci słodyczy mniej reklamują się w telewizji i radiu. W górę Wedel i Mondelez, w dół Wawel (TOP5)
Producenci słodyczy mniej reklamują się w telewizji i radiu. W górę Wedel i Mondelez, w dół Wawel (TOP5)
Polkomtel i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange i Unilever (TOP10)
12 proc. mniej na reklamy outdoorowe. Wzrosły ceny, wykorzystanie powierzchni zmalało o 15 proc.
Banki obniżyły wydatki reklamowe o 13 proc. ING Bank Śląski liderem, mocno w górę BGŻ BNP Paribas i Nest Bank (analiza)
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
1,86 mld zł na reklamę online w pierwszej połowie br. Rosną wideo, social media i programmatic
Polkomtel, Natur Produkt i Kino Świat z największym wzrostem wydatków reklamowych po trzech kwartałach br., w dół Orange i Unilever
Polkomtel, Natur Produkt i Kino Świat z największym wzrostem wydatków reklamowych po trzech kwartałach br., w dół Orange i Unilever
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
Natur Produkt Zdrovit, VW Group i Polkomtel dużo więcej na reklamy, mocno w dół Orange i Unilever (TOP 10)
Polska e-reklama 10,5 proc. w górę. Najwięcej zyskały programmatic, wideo, mobile i social media, w dół e-mail marketing
IGRZ: 140,5 mln zł na reklamy zewnętrzne w II kwartale br., reklama tranzytowa 14 proc. w dół
Sektor e-commerce zwiększa nakłady na reklamę, Bon Prix wyprzedził Grupę Allegro
Zmiany w prawie podatkowym mogą uderzyć w branżę reklamową. „Problem sieciowych domów mediowych”
Zmiany w prawie podatkowym mogą uderzyć w branżę reklamową. „Problem sieciowych domów mediowych”
Reklamy w dziennikach: tylko „DGP”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski” na plusie, mocno w dół „Rzeczpospolita” i „Super Express” (TOP10)
Reklamy w dziennikach: tylko „DGP”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski” na plusie, mocno w dół „Rzeczpospolita” i „Super Express” (TOP10)
Spoty konkurentów obok siebie w jednym bloku reklamowym to przypadek, a nie zamierzone działania (opinie)
„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)
„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)
VW Group Polska, Kino Świat i Polkomtel z największym wzrostem wydatków na reklamę w I połowie br. (analiza)
VW Group Polska, Kino Świat i Polkomtel z największym wzrostem wydatków na reklamę w I połowie br. (analiza)
Obywatele RP bezskutecznie apelowali do firm o wycofanie reklam z Telewizji Polskiej, teraz będą pikietować
O. Tadeusz Rydzyk: Radio Maryja bez pieniędzy od Amber Gold, szefowie firm państwowych do zmiany za reklamy w złych mediach
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Play przeznaczył w ub.r. na reklamy 198 mln zł, 4,2 proc. swoich wydatków
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Wydatki reklamowe: Volkswagen i Natur Produkt Zdrovit mocno w górę, w dół Unilever i Orange (TOP 10)
Rynek reklamowy w Polsce 2,2 proc. w górę, globalnie - 4,2 proc. Internet zyskuje kosztem prasy i telewizji
Rynek reklamowy w Polsce 2,2 proc. w górę, globalnie - 4,2 proc. Internet zyskuje kosztem prasy i telewizji
Wydatki reklamowe na telewizję w maju wyniosły 2,6 mld zł. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1