PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sektor gastronomii i turystyki obniżył wydatki reklamowe. Liderem McDonald's przed Amrest (analiza)
Sektor gastronomii i turystyki obniżył wydatki reklamowe. Liderem McDonald's przed Amrest (analiza)
Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange Polska (TOP 10)
Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange Polska (TOP 10)
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport)
Rosną wydatki reklamowe na telewizję. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Lidl dużo więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP10)
Natur Produkt Zdrovit, Volkswagen Group Polska i Lidl dużo więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP10)
Orlen wydaje na reklamy telewizyjne cztery razy więcej, ale tylko w TVP
3-4 proc. więcej na reklamy dóbr luksusowych. Internet i tv wyprzedzą prasę, USA, Chiny i Japonia motorami wzrostu
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
„Viva” reklamowo wyprzedziła „Tele Tydzień”. Mocno w górę „Życie na gorąco” i „Pani”, w dół „Party” i „Wprost” (TOP 10)
Budżety reklamowe państwowych firm mają marginalne znaczenie dla komercyjnych stacji tv (opinie)
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce w 2017 roku. Internetowa pokona telewizyjną
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce w 2017 roku. Internetowa pokona telewizyjną
Wyhamował wzrost wydatków reklamowych. Aflofarm liderem, Natur Produkt i Terg mocno w górę (TOP10)
Wyhamował wzrost wydatków reklamowych. Aflofarm liderem, Natur Produkt i Terg mocno w górę (TOP10)
Polski sektor handlowy w ub.r. wydał na reklamy ponad 1 mld zł, liderem Lidl przed Metro Group i Terg
83 mld dolarów na reklamę internetową w USA. Google i Facebook motorami wzrostu, mocno w górę Snapchat, w dół Twitter
83 mld dolarów na reklamę internetową w USA. Google i Facebook motorami wzrostu, mocno w górę Snapchat, w dół Twitter
Mniej reklam napojów energetycznych, Red Bull liderem, Black mocno w górę
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
6,88 mld zł netto na reklamy w ub.r., internet i kina z największymi wzrostami proc., 52 proc. rynku dla telewizji (analiza)
PKO BP zrezygnował z reklamowania się w TVN i mocno obniżył wydatki w stacjach Polsatu (analiza)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
Volkswagen Group Polska, Terg i Natur Produkt Zdrovit z największymi wzrostami wydatków reklamowych (TOP10)
Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem
Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem
IGRZ: w 2016 roku wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 4,5 proc. do 492,6 mln zł
Reklamy piwa: liderem Grupa Żywiec, duży wzrost Carlsberga, w dół Kompania Piwowarska i Perła
Mniej reklam samochodów w telewizji i na outdoorze, liderem Volkswagen mocno w górę BMW (analiza)
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią. Liderem Lidl, Kaufland z największym wzrostem
Banki o 13 proc. mniej na reklamy. Liderem ING Bank Śląski, mocno w górę BZ WBK
Banki o 13 proc. mniej na reklamy. Liderem ING Bank Śląski, mocno w górę BZ WBK
Aflofarm największym reklamodawcą 2016 r., Lidl, Kino Świat i T-Mobile z największymi wzrostami wydatków (TOP 10)
W 2016 roku Lidl marką najbardziej reklamowaną w telewizji, T-Mobile wyprzedził Orange
Krzysztof Mocek: nasz rynek reklamowy w tym roku wzrośnie o 2,9 proc., najbardziej w internecie
Krzysztof Mocek: nasz rynek reklamowy w tym roku wzrośnie o 2,9 proc., najbardziej w internecie
532 mld dolarów na reklamy w 2016 r. Telewizja liderem, ale w ciągu 5 lat wyprzedzi ją internet
532 mld dolarów na reklamy w 2016 r. Telewizja liderem, ale w ciągu 5 lat wyprzedzi ją internet
Sektor farmaceutyczny wydaje coraz więcej na reklamy, Aflofarm liderem
Sektor farmaceutyczny wydaje coraz więcej na reklamy, Aflofarm liderem
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
Orange Polska i Volkswagen tną wydatki na reklamę, w górę Kino Świat, Lidl i T-Mobile (TOP10)
Orange Polska i Volkswagen tną wydatki na reklamę, w górę Kino Świat, Lidl i T-Mobile (TOP10)
17 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce. Mobile i social media mocniej w górę niż wideo i display
17 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce. Mobile i social media mocniej w górę niż wideo i display