PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę
Internetowa reklama programmatic w 2017 roku zyska 31 proc., zdecydowanym liderem USA
Internetowa reklama programmatic w 2017 roku zyska 31 proc., zdecydowanym liderem USA
Wydatki reklamowe w telewizji i gazetach w dół, kina z największym wzrostem
Wydatki reklamowe w telewizji i gazetach w dół, kina z największym wzrostem
Aflofarm liderem wydatków na reklamę, T-Mobile z największym wzrostem, w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
Aflofarm liderem wydatków na reklamę, T-Mobile z największym wzrostem, w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
T-Mobile wyprzedził w wydatkach reklamowych Play i Orange, mocno w dół Virgin Mobile
Rekordowe wydatki reklamowe polskiej branży handlowej, liderem Lidl przed Metro Group i Biedronką
Rekordowe wydatki reklamowe polskiej branży handlowej, liderem Lidl przed Metro Group i Biedronką
Brytyjski rynek reklamy ze wzrostami - 18,8 mld funtów w 2017 roku
Brytyjski rynek reklamy ze wzrostami - 18,8 mld funtów w 2017 roku
VOX FM, Trójka i Jedynka dużo więcej z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
VOX FM, Trójka i Jedynka dużo więcej z reklam, w dół Radio ZET (TOP 10)
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
Producent Helleny dwa razy więcej na reklamy, w dół Coca-Cola, Zbyszko i Orangina Schweppes (analiza)
Wzrosty reklamowe w mobile’u i social media stałym trendem, branża przespała wideo (opinie)
„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)
„Pani” o 42 proc. więcej z reklam, „Claudia” i „Show” o 20 proc. (TOP 10)
1,71 mld zł na reklamy w polskim internecie. Najmocniej w górę social media i mobile
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
T-Mobile, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy - w dół Orange, Volkswagen Group i Play (TOP 10)
Wydatki reklamowe T-Mobile, Kino Świat i Unilevera wzrosły kilkakrotnie bardziej niż średnia rynkowa, w dół Orange i Play (TOP 10)
Wydatki reklamowe T-Mobile, Kino Świat i Unilevera wzrosły kilkakrotnie bardziej niż średnia rynkowa, w dół Orange i Play (TOP 10)
Aflofarm wydaje na reklamy w radiu tyle, co czterech kolejnych marketerów razem (TOP 5)
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Rynek reklamowy w Polsce w górę o 3 proc., a globalnie o 4,4 proc. Niepewność marketerów, szybko wzrost reklamy mobilnej
Marketerzy coraz większą część budżetów reklamowych wydają w kanałach cyfrowych
Lidl z dwa razy większym budżetem reklamowym od Biedronki, najbardziej w górę Media Expert
Lidl z dwa razy większym budżetem reklamowym od Biedronki, najbardziej w górę Media Expert
Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach
Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach
T-Mobile, Unilever, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy, w dół Orange i Play
T-Mobile, Unilever, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy, w dół Orange i Play
Ministerstwa i spółki państwowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe w TVN i TVN24
Ministerstwa i spółki państwowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe w TVN i TVN24
Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 5,2 proc., w całym kraju jest 68,2 tys. nośników
Toyota Motor Poland i Renault Polska dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group Polska
Więcej reklam piwa w radiu i gazetach. Kompania Piwowarska i Carlsberg w górę, w dół Namysłów i Van Pur
Firmy ubezpieczeniowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe, najbardziej Axa Direct i Liberty (analiza)
Firmy ubezpieczeniowe mocno zmniejszyły wydatki reklamowe, najbardziej Axa Direct i Liberty (analiza)
GroupM obniża prognozę wydatków reklamowych w br., w 2017 roku wyniosą bilion dolarów
GroupM obniża prognozę wydatków reklamowych w br., w 2017 roku wyniosą bilion dolarów
Orange, Lidl i Play największymi reklamodawcami w telewizji, Biedronka i T-Mobile z największymi wzrostami GRP (TOP16)
Orange, Lidl i Play największymi reklamodawcami w telewizji, Biedronka i T-Mobile z największymi wzrostami GRP (TOP16)
25 proc. więcej na polską reklamę internetową, display o 42 proc. w górę
25 proc. więcej na polską reklamę internetową, display o 42 proc. w górę
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Mniej reklam piwa w telewizji, więcej w kinach i radiu. Mocno w górę Perła, Żubr i Tyskie
Mniej reklam piwa w telewizji, więcej w kinach i radiu. Mocno w górę Perła, Żubr i Tyskie
Coca-Cola najsilniej reklamowanym napojem gazowanym, Hellena z największym wzrostem
Coca-Cola najsilniej reklamowanym napojem gazowanym, Hellena z największym wzrostem
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)