PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Unilever i Ferrero Polska o jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP 10)
Unilever i Ferrero Polska o jedną trzecią więcej na reklamy, w dół Orange Polska (TOP 10)
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i display
Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i display
Branża turystyczna zwiększa nakłady na reklamy, najwięcej wydaje gastronomia
Branża turystyczna zwiększa nakłady na reklamy, najwięcej wydaje gastronomia
Polskie reklamy na Facebooku warte 305 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Polskie reklamy na Facebooku warte 305 mln zł, najwięcej wydały Orange i branża handlowa (analiza)
Google kontroluje 12 proc. globalnych wydatków reklamowych, Facebook z najszybszym wzrostem
Google kontroluje 12 proc. globalnych wydatków reklamowych, Facebook z najszybszym wzrostem
Ferrero, Kino Świat i Unilever dużo więcej na reklamy - w dół Orange Polska (TOP10)
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
36,2 mld euro na reklamę internetową w Europie w 2015 r., Polska wśród liderów wzrostu
36,2 mld euro na reklamę internetową w Europie w 2015 r., Polska wśród liderów wzrostu
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
Lidl mimo mniejszego budżetu wciąż najsilniej reklamowaną marką, mocno w górę Media Expert i Kinder
Lidl mimo mniejszego budżetu wciąż najsilniej reklamowaną marką, mocno w górę Media Expert i Kinder
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we „W Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”, liderem „Gazeta Wyborcza”, w dół „Newsweek”
Reklamy ministerstw i spółek państwowych: więcej we „W Sieci”, „Wprost” i „Do Rzeczy”, liderem „Gazeta Wyborcza”, w dół „Newsweek”
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile’u i social media
3,2 mld zł na reklamy w polskim internecie, największe wzrosty w mobile’u i social media
Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
Więcej reklam sieci handlowych w telewizji i radiu, Carrefour mocno w górę, Lidl i Biedronka w dół
Więcej reklam sieci handlowych w telewizji i radiu, Carrefour mocno w górę, Lidl i Biedronka w dół
Co czwarty spot w telewizji w ub.r. promował produkty zdrowotne (analiza)
Co czwarty spot w telewizji w ub.r. promował produkty zdrowotne (analiza)
542,6 mld dolarów na reklamy w 2016 r., po wzroście o 5,7 proc.
542,6 mld dolarów na reklamy w 2016 r., po wzroście o 5,7 proc.
Aflofarm liderem, w dół Orange i Lidl, mocno w górę T-Mobile (Top10 reklamodawców)
Aflofarm liderem, w dół Orange i Lidl, mocno w górę T-Mobile (Top10 reklamodawców)
W 2016 roku wydatki reklamowe wzrosną o 4,5 proc., motorem rozwoju internet, liderem nadal telewizja
W 2016 roku wydatki reklamowe wzrosną o 4,5 proc., motorem rozwoju internet, liderem nadal telewizja
Krócej w Wielkanoc przed telewizorem, hitem mecz Polska-Finlandia
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w br. o 3,5 proc., na świecie o 4,6 proc. (analiza)
Rynek reklamowy w Polsce urośnie w br. o 3,5 proc., na świecie o 4,6 proc. (analiza)
T-Mobile i Ferreo z dużymi wzrostami reklamowymi, w dół Lidl i P&G, Aflofarm liderem (TOP 10)
T-Mobile i Ferreo z dużymi wzrostami reklamowymi, w dół Lidl i P&G, Aflofarm liderem (TOP 10)
Branża farmaceutyczna w ub.r. wydała prawie 870 mln zł na reklamy
Branża farmaceutyczna w ub.r. wydała prawie 870 mln zł na reklamy
Media Expert i Metro Group z dużo więcej na reklamy, spadki Volkswagena, Procter & Gamble i Lidla (TOP 10)
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
7,65 mld zł na reklamy w Polsce w 2015 r. Internet, radio i telewizja najbardziej w górę, w dół prasa (raport)
Lidl najsilniej reklamowaną marką, Media Expert mocno w górę, w dół Orange (analiza)
Handel z największym wzrostem wydatków reklamowych. Farmaceutyki promowane w radiu, żywność w magazynach i kinach (raport)
Branża FMCG wydała ponad miliard zł na reklamę w 2015 r.
Branża FMCG wydała ponad miliard zł na reklamę w 2015 r.
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)
Aflofarm i Unilever Polska w 2015 r. dużo więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble Polska i Kino Świat (TOP 10)
Dostawcy energii zwiększają wydatki reklamowe. Liderem Tauron, Polkomtel i Orange z dużymi wzrostami
Więcej reklam sklepów w radiu. Lidl, Tesco i Carrefour z większymi wydatkami, w dół Biedronka
Więcej reklam sklepów w radiu. Lidl, Tesco i Carrefour z większymi wydatkami, w dół Biedronka