PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
Reklamy w dziennikach: „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” z największymi wzrostami, w dół „Fakt”, „Polska” i „Gazeta Wyborcza” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Viva” i „Party” o jedną trzecią więcej z reklam, w dół „Newsweek Polska” (TOP 10)
Aflofarm i Lidl więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble, Kino Świat i Orange Polska (TOP 10)
Aflofarm i Lidl więcej na reklamy - w dół Procter & Gamble, Kino Świat i Orange Polska (TOP 10)
W br. 30 proc. wydatków reklamowych trafiło do internetu, w 2019 r. - 39 proc.
ING Bank Śląski, Bank Millennium i PKO BP z mniejszymi wydatkami reklamowymi - w górę mBank
ING Bank Śląski, Bank Millennium i PKO BP z mniejszymi wydatkami reklamowymi - w górę mBank
Reklamy piwa: Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska z największymi wydatkami, mocniej promowane Lech i Tyskie, słabiej Warka
Reklamy piwa: Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska z największymi wydatkami, mocniej promowane Lech i Tyskie, słabiej Warka
2,9-3,5 mld zł na reklamy internetowe w Polsce, najszybciej rosną mobile, social media i wideo
Orange największym reklamodawcą wśród telekomów, Play najsilniej promowaną marką, mocno w górę T-Mobile i Virgin Mobile
Orange największym reklamodawcą wśród telekomów, Play najsilniej promowaną marką, mocno w górę T-Mobile i Virgin Mobile
Big-Active i Saga najbardziej reklamowanymi markami herbaty, w dół Lipton
Big-Active i Saga najbardziej reklamowanymi markami herbaty, w dół Lipton
Reklamy kawy głównie w telewizji. Nestle największym reklamodawcą, Jacobs i Nescafe najbardziej promowane
Reklamy kawy głównie w telewizji. Nestle największym reklamodawcą, Jacobs i Nescafe najbardziej promowane
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP
Danone liderem reklamowym branży mleczarskiej, mocno w górę Hochland, Zott i Almette
W 2018 r. internet wyprzedzi reklamowo telewizję, a w sieci - mobile przed desktopem
Dużo więcej reklam aut osobowych na outdoorze i w kinach, mniej w gazetach. Najmocniej promowane Skoda, Volkswagen i Toyota
Reklama radiowa o jedną czwartą w górę. Vox i Tok FM z największymi wzrostami, na czele RMF FM i Radio ZET (top 10)
Aflofarm wydaje na reklamy trzy razy więcej niż Orange, Lidl i Kino Świat (TOP 10)
Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. Mocno w górę Generali, Nationale-Nederlanden i Axa Direct, w dół Proama i Liberty
Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. Mocno w górę Generali, Nationale-Nederlanden i Axa Direct, w dół Proama i Liberty
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
Polski rynek reklamowy 4 proc. w górę. Zyskały internet i radio, w dół prasa (raport)
Więcej na reklamy farmaceutyków w prasie i radiu, Therm-Line i Apap najmocniej promowane (raport)
Więcej na reklamy farmaceutyków w prasie i radiu, Therm-Line i Apap najmocniej promowane (raport)
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel
Coraz więcej z reklam przy reality-shows, a coraz mniej przy telenowelach fabularnych i teleturniejach. Dominują seriale i filmy
4,2 proc. więcej na reklamy w telewizji, najwięcej zyskały kanały tematyczne z tv naziemnej (raport)
4,2 proc. więcej na reklamy w telewizji, najwięcej zyskały kanały tematyczne z tv naziemnej (raport)
Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy „Dzień dobry TVN”
Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy „Dzień dobry TVN”
Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców
Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców
Aflofarm z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół Kino Świat i Procter & Gamble Polska (TOP 10)
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
6 proc. więcej na reklamy w mediach pozainternetowych. Radio, magazyny i indoor najbardziej w górę
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile’u
W I połowie br. 1,45 mld zł na reklamy w polskim internecie. Display i SEM dalej dominują, potroiły się wydatki w mobile’u
Branża modowa o 23 proc. więcej na reklamy, w magazynach cztery razy więcej niż w telewizji
Branża modowa o 23 proc. więcej na reklamy, w magazynach cztery razy więcej niż w telewizji
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
Skoda, Toyota i Nissan najmocniej reklamowymi samochodami. Więcej wydatków w internecie niż telewizji
Aflofarm 40 proc. więcej na reklamy, Procter & Gamble Polska - 28 proc. mniej (TOP 10)
Aflofarm 40 proc. więcej na reklamy, Procter & Gamble Polska - 28 proc. mniej (TOP 10)
Globalny rynek reklamowy zyska w br. 4 proc. Najbardziej w górę internet, w dół tylko prasa