PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Mniej reklam słodyczy w telewizji, radiu i na outdoorze. Ferrero liderem, Wedel z największym wzrostem
Mniej reklam słodyczy w telewizji, radiu i na outdoorze. Ferrero liderem, Wedel z największym wzrostem
Branża turystyczna o 16 proc. więcej na reklamy, głównie w internecie i telewizji
Branża turystyczna o 16 proc. więcej na reklamy, głównie w internecie i telewizji
Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,4 proc. dzięki internetowi, telewizji i radiu. Globalnie zyska 4 proc.
Rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,4 proc. dzięki internetowi, telewizji i radiu. Globalnie zyska 4 proc.
nc+, Vectra i Multimedia Polska dużo mniej na reklamy, w górę Netia, liderem Cyfrowy Polsat
nc+, Vectra i Multimedia Polska dużo mniej na reklamy, w górę Netia, liderem Cyfrowy Polsat
Polsat przed TVN na czele wpływów reklamowych, mocno w dół TVP1 i TVP2. Aflofarm liderem marketerów
Polsat przed TVN na czele wpływów reklamowych, mocno w dół TVP1 i TVP2. Aflofarm liderem marketerów
W USA reklama mobilna wyprzedza prasową, najpopularniejszym formatem display
W USA reklama mobilna wyprzedza prasową, najpopularniejszym formatem display
Aflofarm i Unilever z dużymi wzrostami wydatków reklamowych, mocno w dół Procter & Gamble (TOP 10)
Wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły o 5 proc., w dół telewizja i gazety
Wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych wzrosły o 5 proc., w dół telewizja i gazety
Więcej na reklamy dezodorantów, najmocniej promowane Rexona, Medispirant, Nivea i Dove
Więcej na reklamy dezodorantów, najmocniej promowane Rexona, Medispirant, Nivea i Dove
13,6 proc. więcej na reklamy w polskim internecie, display rośnie szybciej niż SEM
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
Polski rynek reklamowy zyskał 2,8 proc., najbardziej w górę reklama internetowa i radiowa, prasa mocno w dół
Banki z mniejszymi wydatkami reklamowymi, mBank liderem przed ING i PKO BP
Polska reklama telewizyjna w górę o 3,3 proc., duże wzrosty mniejszych kanałów z multipleksów
Polska reklama telewizyjna w górę o 3,3 proc., duże wzrosty mniejszych kanałów z multipleksów
Więcej reklam wody mineralnej w prasie i na outdoorze, mniej w telewizji. Liderem Żywiec Zdrój
Więcej reklam wody mineralnej w prasie i na outdoorze, mniej w telewizji. Liderem Żywiec Zdrój
Procter & Gamble obniżył koszty firm marketingowych o 300 mln dolarów
Procter & Gamble obniżył koszty firm marketingowych o 300 mln dolarów
WARC obniżyło o połowę prognozę wzrostu wydatków reklamowych
Wzrosły wydatki reklamowe w radiu i magazynach, zmalały w gazetach i telewizji
5 proc. więcej na reklamy farmaceutyków, radio i internet zyskały kosztem telewizji (analiza)
5 proc. więcej na reklamy farmaceutyków, radio i internet zyskały kosztem telewizji (analiza)
Więcej reklam środków na potencję w magazynach, liderem Braveran przed Permenem i Stymenem
Więcej reklam środków na potencję w magazynach, liderem Braveran przed Permenem i Stymenem
Więcej reklam środków odchudzających w prasie, najbardziej promowane Therm Line i Linea
Więcej reklam środków odchudzających w prasie, najbardziej promowane Therm Line i Linea
Tymbark z cztery razy większym budżetem reklamowym od Hortexu i Łowicza
Europejski rynek reklamy internetowej wart ponad 30 miliardów euro
Więcej reklam piwa w telewizji i magazynach, Lech przed Tyskim i Żywcem
Aflofarm wydaje na reklamy ponad dwa razy więcej niż Orange, Kino Świat i Lidl (TOP10)
Aflofarm wydaje na reklamy ponad dwa razy więcej niż Orange, Kino Świat i Lidl (TOP10)
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane
Rynek reklamowy lekko w górę. Mniejsze wydatki w telewizji, gazetach i na outdoorze
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
Sektor finansów obniżył wydatki reklamowe, mocno w dół firmy ubezpieczeniowe
Żywiec Zdrój przed Nestle Waters i Maspexem w wydatkach na reklamy wody
Żywiec Zdrój przed Nestle Waters i Maspexem w wydatkach na reklamy wody
Rekordowe nakłady na reklamę internetową w USA po wzroście o 16 proc.
Rekordowe nakłady na reklamę internetową w USA po wzroście o 16 proc.
Reklama kinowa w górę o 7,9 proc. Dominuje Kino Świat, w dół Play
W dziennikach najmocniej reklamuje się Euro-Net, w magazynach - L’Oreal Polska
W dziennikach najmocniej reklamuje się Euro-Net, w magazynach - L’Oreal Polska
Zmalały wydatki reklamowe w telewizji, gazetach, kinach i na outdoorze
Zmalały wydatki reklamowe w telewizji, gazetach, kinach i na outdoorze