PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
Więcej reklam farmaceutyków w prasie, mniej w kinach i na outdoorze. Aflofarm zdecydowanym liderem (TOP 10)
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Radio z większym wzrostem niż internet, w dół tylko prasa (raport)
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce. Radio z większym wzrostem niż internet, w dół tylko prasa (raport)
Telekomy przenoszą reklamy z prasy do radia, kin i telewizji. Orange i Polkomtel w dół, w górę Play
Telekomy przenoszą reklamy z prasy do radia, kin i telewizji. Orange i Polkomtel w dół, w górę Play
Sieci sklepów reklamują się więcej w radiu i telewizji. Lidl liderem, Tesco i Kaufland mocno w górę
Sieci sklepów reklamują się więcej w radiu i telewizji. Lidl liderem, Tesco i Kaufland mocno w górę
Aflofarm z największym wzrostem wydatków reklamowych, w dół USP Zdrowie i Procter & Gamble (TOP10)
Według marketingowców wydatki na e-reklamy wideo będą rosnąć coraz szybciej
Zmalały wydatki reklamowe w telewizji, wzrosły w gazetach, radio najbardziej w górę (dane z I kwartału br.)
Zmalały wydatki reklamowe w telewizji, wzrosły w gazetach, radio najbardziej w górę (dane z I kwartału br.)
Rekordowe wydatki na reklamę internetową w USA, już 25 proc. w sektorze mobilnym
Rekordowe wydatki na reklamę internetową w USA, już 25 proc. w sektorze mobilnym
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
Polsat najwięcej z reklam, spadki TVP1 i TVP2. Aflofarm przed Nestlé i Unileverem na czele reklamodawców (TOP 10)
Polsat najwięcej z reklam, spadki TVP1 i TVP2. Aflofarm przed Nestlé i Unileverem na czele reklamodawców (TOP 10)
W 2016 r. ponad połowa reklam internetowych w mobile’u, 62 proc. w USA i Chinach
W 2016 r. ponad połowa reklam internetowych w mobile’u, 62 proc. w USA i Chinach
2,6 mld zł na reklamy internetowe. Mocno w górę mobile, wideo i social media - w dół e-mailingi
2,6 mld zł na reklamy internetowe. Mocno w górę mobile, wideo i social media - w dół e-mailingi
Rynek reklamowy w br. urośnie w Polsce o 2,4 proc., a globalnie o 4,4 proc. (analiza)
Wielka Brytania pierwszym krajem z połową wydatków reklamowych w internecie (TOP 10)
Wielka Brytania pierwszym krajem z połową wydatków reklamowych w internecie (TOP 10)
Aflofarm największym reklamodawcą. W dół Procter & Gamble Polska, Ferrero, Lidl i USP Zdrowie (TOP 10)
Aflofarm największym reklamodawcą. W dół Procter & Gamble Polska, Ferrero, Lidl i USP Zdrowie (TOP 10)
Dużo więcej reklam aut w telewizji, radiu i kinach. Volkswagen z największym budżetem
Więcej reklam banków w radiu, na outdoorze i kinach. ING i Mastercard z największymi budżetami
Firmy internetowe napędzają reklamę telewizyjną w Wielkiej Brytanii
Firmy internetowe napędzają reklamę telewizyjną w Wielkiej Brytanii
525 mld USD na reklamę w 2014 r., USA przed Chinami i Japonią
525 mld USD na reklamę w 2014 r., USA przed Chinami i Japonią
Piotr Piętka: budżety branży FMCG i handlu zaważą na dynamice rynku reklamowego
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Polska reklama urośnie w tym roku o 3-4 proc. Prasa bez szans z telewizją i internetem
Orange, USP Zdrowie i Lidl mniej na reklamy - mocno w górę Aflofarm, Kino Świat i Volkswagen
Orange, USP Zdrowie i Lidl mniej na reklamy - mocno w górę Aflofarm, Kino Świat i Volkswagen
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
„Viva!” i „Show” dużo więcej z reklam, L’Oreal największym marketerem (TOP 10)
Sieci sklepów coraz więcej reklamują się w radiu. Liderem Lidl, mocno w górę Biedronka, Euro-Net i Media Expert
Sieci sklepów coraz więcej reklamują się w radiu. Liderem Lidl, mocno w górę Biedronka, Euro-Net i Media Expert
Mniej na reklamy kawy. W górę Prima i Mondelez - w dół Nestle, Strauss Cafe i Tchibo
Mniej na reklamy kawy. W górę Prima i Mondelez - w dół Nestle, Strauss Cafe i Tchibo
Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)
Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)