68 proc. pytanych przez IAB wyraziło opinię, że w ciągu nadchodzących miesięcy wydatki przeznaczone na internetowe reklamy wideo zostaną zwiększone. Respondenci przewidują też, że w ich firmach budżety przeznaczone na reklamy w tradycyjnej telewizji zmniejszą się lub pozostaną na podobnym poziomie co rok wcześniej - taką opinię wyraziło 67 proc. badanych. Konsekwencją tego będzie przesunięcie środków do segmentu cyfrowego.
Taki sam odsetek 67 proc. uczestników sondażu jest zdania, że w okresie najbliższych 3 do 5 lat oryginalne internetowe treści wideo staną się tak samo istotne jak programy telewizyjne. Z kolei 8 na 10 pytanych przez IAB przyznało, że swoje optymistyczne prognozy dotyczące większych wydatków na cyfrowe wideo opierają na dotychczasowej rosnącej tendencji obserwowanej od kilku lat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/globalny-rynek-reklamowy-bedzie-rosl-o-4-6-5-proc-mobile-i-wideo-przyspiesza-wzrosty-w-internecie ##
Wśród marketerów i dyrektorów agencji największy wzrost wydatków na segment cyfrowego wideo deklarują przedstawiciele branży motoryzacyjnej, finansów, handlu i telekomunikacji.
- Nasze badanie wskazuje jednoznacznie, że cyfrowe wideo staje się coraz poważniejszym kandydatem do zagospodarowania wydatków reklamowych - podkreśla w komentarzu do raportu Sherrill Mane, wiceprezes ds. badań i analiz IAB. - Reklamodawcy w ostatnim czasie wyraźnie zwiększyli swoje zainteresowanie tym segmentem rynku, nic więc dziwnego, że będą za tym szły większe budżety.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-6-mld-zl-na-reklamy-internetowe-mocno-w-gore-mobile-wideo-i-social-media-w-dol-e-mailingi ##

Dane ujęte w opracowaniu „Digital Content NewFronts: Digital Video Spend Study” pochodzą z badań przeprowadzonych na grupie 305 marketerów i dyrektorów agencji.











