PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowa polityka handlowa TVN Media skłoni reklamodawców do większych wydatków?
Nowa polityka handlowa TVN Media skłoni reklamodawców do większych wydatków?
ING liderem reklamowym banków. Mocno w górę Bank Millennium i eurobank, w dół PKO BP (TOP 10)
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu
Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu
Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania
Trzy czwarte więcej na reklamy wędlin. Liderem Tarczyński, najbardziej w górę Henryk Kania
14 proc. więcej na reklamy farmaceutyków. Dominują Aflofarm i USP, najmocniej promowane Apap i Ibuprom (analiza)
14 proc. więcej na reklamy farmaceutyków. Dominują Aflofarm i USP, najmocniej promowane Apap i Ibuprom (analiza)
WARC obniża prognozę wzrostu rynku reklamowego do 4,8 proc., ostro w dół Rosja
WARC obniża prognozę wzrostu rynku reklamowego do 4,8 proc., ostro w dół Rosja
Importerzy samochodów reklamami wspierają wyprzedaż rocznika 2014
GroupM: w 2015 r. globalne wydatki reklamowe w górę o 4,9 proc. do 538 mld dol.
GroupM: w 2015 r. globalne wydatki reklamowe w górę o 4,9 proc. do 538 mld dol.
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)
Czołowi reklamodawcy zwiększają wydatki w telewizji, liderem Aflofarm
Anna Sakowicz: internet będzie rósł dalej kosztem prasy
Anna Sakowicz: internet będzie rósł dalej kosztem prasy
Reklamy samochodów przechodzą z prasy do internetu. Liderami Skoda i Toyota, ostro w dół Renault i Ford (analiza)
Ponad 2,7 mld zł na polską e-reklamę w 2015 r. W 2018 internet wyprzedzi telewizję
Ponad 2,7 mld zł na polską e-reklamę w 2015 r. W 2018 internet wyprzedzi telewizję
Wielka Brytania: w 2015 r. ponad połowa wydatków reklamowych na internet
Wielka Brytania: w 2015 r. ponad połowa wydatków reklamowych na internet
Aflofarm z miliardowym budżetem reklamowym. W górę Kino Świat, USP i Play - w dół Unilever (TOP 10)
Aflofarm z miliardowym budżetem reklamowym. W górę Kino Świat, USP i Play - w dół Unilever (TOP 10)
Aflofarm dominuje w reklamie tv - w br. wydał dwa razy więcej niż P&G, Nestlé i Orange (TOP 10)
Aflofarm dominuje w reklamie tv - w br. wydał dwa razy więcej niż P&G, Nestlé i Orange (TOP 10)
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
Farmacja i handel napędzają wzrosty w reklamie tv, traci „wielka czwórka”
Lidl, Biedronka i Auchan dużo więcej na reklamy - Tesco ostro w dół
1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)
Warka, Tyskie i Lech piwnymi liderami reklamowymi. Mniej na telewizję i prasę, więcej na outdoor (analiza)
Ubezpieczyciele przenoszą budżety reklamowe z telewizji do radia. PZU, AXA i ING w dół - zyskało 4Life (TOP 10)
Coca-Cola, Tymbark i Pepsi z mniejszymi wydatkami reklamowymi. W górę Hortex i Agros-Nova (TOP 10)
eMarketer: 545,2 mld dolarów na reklamę w 2014 r., Ameryka Płn. liderem
eMarketer: 545,2 mld dolarów na reklamę w 2014 r., Ameryka Płn. liderem
Branża AGD o 32 proc. więcej na reklamy, liderami Bosch Siemens i Amica (raport)
Škoda, Opel i Volkswagen najmocniej reklamowymi samochodami, w dół Toyota i Citroen (TOP 10)
W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
Ameryka Płn. liderem w wydatkach na reklamę w portalach społecznościowych
Firmy odzieżowe chętniej reklamują się w prasie niż w tv. Calz i H&M liderami, w dół LPP (TOP10)
Firmy odzieżowe chętniej reklamują się w prasie niż w tv. Calz i H&M liderami, w dół LPP (TOP10)
nc+ dużo więcej na reklamy. W dół Cyfrowy Polsat, UPC i Vectra - Netia bliska zera
Rynek reklamowy urośnie w br. o 5 proc. Telewizja dwa razy większa od internetu
Rynek reklamowy urośnie w br. o 5 proc. Telewizja dwa razy większa od internetu