PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
14,6 mld euro na reklamę mobilną, display rośnie najszybciej
1,91 mld zł na reklamę telewizyjną, „wielka czwórka” 4 proc. w dół
1,91 mld zł na reklamę telewizyjną, „wielka czwórka” 4 proc. w dół
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mniej na reklamy, w górę Carlsberg i Namysłów
Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska mniej na reklamy, w górę Carlsberg i Namysłów
Banki o 3 proc. więcej na reklamy. Liderami ING Bank Śląski i BZ WBK
Banki o 3 proc. więcej na reklamy. Liderami ING Bank Śląski i BZ WBK
Procter & Gamble rezygnuje z połowy marek, będą dalsze cięcia reklamowe
22 proc. więcej na reklamy kosmetyków. Liderami L’Oréal, P&G i Nivea (analiza)
22 proc. więcej na reklamy kosmetyków. Liderami L’Oréal, P&G i Nivea (analiza)
Kino Świat, Aflofarm i USP więcej na reklamy w I półroczu - ostro w dół Unilever (TOP 10)
Google rządzi na rynku reklamy online, Microsoft pokona Yahoo!
Telekomy tną wydatki reklamowe. T-Mobile o dwie trzecie, Polkomtel o 30 proc.
Kino Świat, Mattel, Procter & Gamble i Lidl zwiększyły wydatki reklamowe - w dół Unilever (TOP 10)
6,51 mld zł wydadzą polskie firmy na reklamę w tym roku, najwięcej zyska internet
6,51 mld zł wydadzą polskie firmy na reklamę w tym roku, najwięcej zyska internet
Aflofarm, Lidl i Kino Świat dużo więcej na reklamy - mocno w dół Unilever i T-Mobile (TOP 10)
Aflofarm, Lidl i Kino Świat dużo więcej na reklamy - mocno w dół Unilever i T-Mobile (TOP 10)
Polska reklama wyszła na plus dzięki igrzyskom i farmacji, handel i telekomunikacja tną wydatki
Lidl dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Mocno w górę Auchan, w dół Tesco
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół  mBank
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank
Kamil Kołak: Reklama w grach ciągle czymś nowym, choć są popularniejsze niż kino i książki
Kamil Kołak: Reklama w grach ciągle czymś nowym, choć są popularniejsze niż kino i książki
Najwięksi reklamodawcy: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
Najwięksi reklamodawcy: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
Internet pokonał telewizję na rynku reklamowym w USA
2,4 mld zł na polską reklamę internetową w 2013 r., mocno w górę mobile, social media i wideo
2,4 mld zł na polską reklamę internetową w 2013 r., mocno w górę mobile, social media i wideo
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
Aflofarm liderem reklamodawców, Kino Świat mocno w górę - Play w dół (TOP10)
Aflofarm liderem reklamodawców, Kino Świat mocno w górę - Play w dół (TOP10)
Kryzys na Ukrainie bez wpływu na polski rynek reklamowy
Kino Świat, Media Expert i USP Zdrowie dużo więcej na reklamy. W dół Procter & Gamble i Metro Group (TOP 10)
Markety 30 proc. więcej na reklamy. Lidl przed Biedronką, Tesco mocno w górę
Polska reklama w 2013 r. o 4,5 proc. w dół. Telewizja wychodzi na plus
Banki 15 proc. więcej na reklamę. ING i BZ WBK mocno w górę
Nielsen: nakłady na reklamę najszybciej zwiększają firmy z branży przemysłu i usług
Aflofarm największym reklamodawcą. Lidl i Play w górę, Orange i T-Mobile w dół (TOP 10)
Nielsen: globalne nakłady na reklamę o 3,2 proc. w górę
Gartner: 18 mld USD na mobilną reklamę w 2014 r., 41,9 mld USD w 2017 r.
Polska reklama w 2014 r. lekko w górę. Internet zyska kosztem telewizji i prasy