PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
BZ WBK osiem razy więcej na reklamę, Plus i Play ponad 100 proc. w górę (TOP 10 reklamodawców)
Polski rynek reklamowy w br. 5,6 proc. w dół, w 2014 - 1,4 proc. w górę (analiza)
Samsung wydał w br. na marketing 14 mld dolarów
O jedną trzecią więcej na reklamy piwa. Żywiec i Warka na czele, Tyskie mocno w dół (analiza)
Polska reklama zmalała o 5,7 proc. do 4,9 mld zł. Prasa mocno w dół, tylko internet na plusie
Polska reklama zmalała o 5,7 proc. do 4,9 mld zł. Prasa mocno w dół, tylko internet na plusie
Nielsen: telewizja największym medium reklamowym, internet najszybciej rośnie
Firmy cukiernicze 7 proc. mniej na reklamę. Liderami Mondelez, Oreo i Petitki
6 proc. mniej na reklamę w Polsce, na świecie 3,5 proc. więcej (analiza)
5 razy więcej na reklamę kawy niż herbaty. Liderami Nescafé i Jacobs, spadek Unilevera (raport)
17 proc. więcej na reklamę radiową. Mocno w górę RMF FM, w dół Jedynka i Eska (TOP 10)
Australia globalnym liderem w wydatkach reklamowych na osobę
Rynek reklamowy 2,8 proc. w górę, 80 proc. więcej na reklamę mobilną
30 proc. więcej na reklamę radiową. RMF FM mocno w górę, w dół Eska (TOP 10)
410 mln zł na reklamy napojów. Coca-Cola przed Pepsi, Red Bull przed Tigerem i Blackiem, mocno w górę Tymbark (raport)
Mniej na reklamy telekomów, samochodów, podróży i odzieży. W górę FMCG, handel, finanse i handel (raport za I poł. 2013)
Lidl i Nestlé zwiększyły wydatki reklamowe, mocno w dół Orange i T-Mobile (TOP 10)