„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)

Wydatki na reklamę w magazynach w I połowie br. wzrosły w skali roku o 3,1 proc. Kilkukrotnie większą dynamikę miały w tym okresie „Viva”, „Pani” i „Życie na gorąco”. Mniej zarobiły natomiast „Wprost”, „Party” i „Claudia”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Twój Styl” przed „Vivą” liderem reklamowym magazynów, „Pani” i „Życie na gorąco” najmocniej w górę (TOP10)
fot. Shutterstock.com

W okresie od stycznia do czerwca br. przychody reklamowe magazynów wyniosły nieco ponad 2,02 mld zł. Było to 3,1 proc. więcej niż w tym samym okresie 2016 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Tytułem, który niezmiennie już zarabia na reklamach najwięcej jest „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Magazyn w skali roku zwiększył przychody o 1,2 proc., do 136,2 mln zł.

Drugie miejsce na podium zajmuje „Viva” (Edipresse Polska) z wpływami w wysokości 105,8 mln zł, wyższymi rok do roku o 17,8 proc. Trzecią lokatę utrzymuje z kolei „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zarobił w tym roku 82,3 mln zł, czyli 0,5 proc. mniej niż rok temu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vw-group-polska-kino-swiat-i-polkomtel-z-najwiekszym-wzrostem-wydatkow-na-reklame-w-i-polowie-br-analiza ##

Dwa spośród dziesięciu magazynów o największych wpływach z reklam miały największą dynamikę przychodów. Miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer) zwiększył je o 20,2 proc. (do 58,9 mln zł). Z kolei tygodnik „Życie na gorąco” (Wydawnictwo Bauer) zarobił 22,1 proc. więcej (42,3 mln zł).

O 4,1 proc. wzrosły wpływy z reklam „Newsweek Polska” (RASP) - do 55 mln zł, a o 1,3 proc. - miesięcznika „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - do 40,4 mln zł.

W omawianym okresie reklamodawcy ograniczyli wydatki w takich czasopismach, jak „Wprost” (PMPG Polskie Media), „Party” (Edipresse Polska) i „Claudia” (Burda International Polska). „Wprost” zarobił 5,5 proc. mniej niż przed rokiem (56,4 mln zł), „Party” -  4,8 proc. mniej (54,6 mln zł), a „Claudia” - 5,2 proc. mniej (40,1 mln zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-tygodnikow-opinii-maj-2017 ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+