PZU nie reklamuje się w telewizji. Pracuje nad nową strategią komunikacji

Firma ubezpieczeniowa PZU w pierwszej połowie tego roku nie reklamowała się w ogóle w telewizji, a w pozostałych mediach znacząco ograniczyła wydatki reklamowe - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Spółka pracuje nad nową strategią komunikacyjną i mediową.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PZU nie reklamuje się w telewizji. Pracuje nad nową strategią komunikacji
Siedziba PZU, fot. FOTON/PAP

Z danych Nielsen Audience Measuremet, do których dotarły Wirtualnemedia.pl wynika, że firma ubezpieczeniowa PZU w okresie od stycznia do czerwca br. nie reklamowała się w telewizji. W tym okresie nie było jej reklam w TVP, TVN i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych.

Dla porównania w pierwszej połowie 2023 roku PZU wydało na reklamy w TVP1 - 3,27 mln zł, w TVP2 - 8,86 mln zł, w Polsacie - 936,5 tys. zł, w kanałach tematycznych TVP - 4 mln zł, w pakiecie TVN Premium - 326,8 tys. zł, a w stajach tematycznych Polsatu - 5,89 mln zł.

- Brak naszej aktywności reklamowej w telewizji wynikał ze zmian dokonanych w roadmapie działań kampanijnych na 2024 rok. W minionych miesiącach pracowaliśmy nad przygotowaniem nowej strategii komunikacyjnej i mediowej - wyjaśnia Marta Strzyżewska, dyrektorka zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w PZU. I zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl: - Pierwszą jej odsłoną będzie szeroko zasięgowa kampania wizerunkowo-produktowa, która rozpocznie się w połowie sierpnia i potrwa do końca września br. Będzie ona obejmowała telewizję, radio oraz digital. Począwszy od końca sierpnia do połowy grudnia tego roku będziemy mocno widoczni w mediach z naszymi kampaniami, również w telewizji.

Spółka znacząco ograniczyła też wydatki w innych mediach (poza internetem). W okresie od stycznia do maja ub.r. wydała w nich 22,9 mln zł, zaś przez 5 pierwszych miesięcy br. - zaledwie 1,96 mln zł (dane cennikowe Kantar, bez rabatów). 

Przypomnijmy: pod koniec kwietnia br. nowym dyrektorem zarządzającym pionem marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych został Paweł Wróbel, który wrócił do firmy po 4 latach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa