„Auto Świat” uruchamia serwis DobryWarsztat.pl z bazą sprawdzonych mechaników samochodowych

Magazyn „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zaczyna akcję konsumencką pod nazwą „Dobry warsztat”. W jej ramach uruchomił serwis internetowy o tej samej nazwie, który ma być platformą do wymiany informacji o najlepszych mechanikach samochodowych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Auto Świat” uruchamia serwis DobryWarsztat.pl z bazą sprawdzonych mechaników samochodowych

DobryWarsztat.pl ma z jednej strony ułatwić użytkownikom znalezienie serwisu najlepiej spełniającego ich oczekiwania, a z drugiej także pomóc właścicielom warsztatów w dotarciu do klientów. Strona zawiera ma treści odredakcyjne, eksperckie porady dla kierowców i dla mechaników, a także wyszukiwarkę warsztatów. Długofalowym celem uruchomienia serwisu jest stworzenie platformy, na której znajdą się warsztaty sprawdzone przez klientów oraz godne polecenia.  

- Mimo olbrzymiej oferty usług związanych z motoryzacją, kierowcy wciąż mają problem ze znalezieniem warsztatu, który znajduje się w pobliżu, jest godny zaufania i poradzi sobie z wykonaniem potrzebnej usługi. Nasza platforma ma to zmienić. Chcemy też pokazać klientom, jakiego poziomu obsługi mogą oczekiwać od nowoczesnych i profesjonalnych serwisów, a właścicielom warsztatów dać miejsce, w którym będą mogli pochwalić się jakością swoich usług - komentuje Piotr Szypulski z magazynu „Aut Świat”.

DobryWarsztat.pl dostarczyć ma też przedstawiać klientom rozwiązania najczęstszych problemów związanych z eksploatacją aut, a w przyszłości - pozwalać też na ustalenie terminu wizyty i zlecenie wyceny naprawy. Od nowego roku w serwisie znajdą się również konkursy dla internautów. Partnerami serwisu są Profi Auto oraz ZF Aftermarket.

Projektowi „Dobry warsztat” towarzyszą materiały redakcyjne w tygodniku „Auto Świat” oraz na serwisie Autoświat.pl, jak również kampania w social mediach, display oraz mobile. Akcja będzie także wspierana działaniami promocyjnymi w mediach Ringier Axel Springer Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day