SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Małgorzata Kożuchowska reklamuje perfumy Avon Eve Truth (wideo)

W nowej kampanii zapachów Avon z udziałem aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej reklamowana jest woda perfumowana Avon Eve Truth. Akcję producent Avon Cosmetics Polska przygotował wspólnie z fotografem Marcinem Tyszką oraz firmami marketingowymi Warsaw Creatives, Starcom i Garden of Words.

Article

- Avon Eve Truth to czwarty zapach w kolekcji sygnowanej przez Małgorzatę Kożuchowską, która powstała, by podkreślić każdą z odsłon kobiecości. Najnowsza kompozycja - Avon Eve Truth została stworzona dla kobiet, które czują radość z bycia sobą i chcą to pokazać całemu światu - opisuje Anna Werstler, dyrektor marketingu Avon w Europie Środkowej.

- Zachęcamy kobiety do akceptacji siebie, do znalezienia spokoju wewnętrznego, uwierzenia, że najpiękniejsze stają się wtedy, gdy są po prostu sobą. W tej kampanii pokazujemy Małgosię Kożuchowską nie jako gwiazdę na czerownym dywanie, ale naturalną, szczęśliwą i pewną swojej kobiecości - dodaje Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji i członek zarządu w Avon Cosmetics Polska.

Poprzednia duża kampania Avon z udziałem Kożuchowskiej była prowadzona rok temu, promowano wtedy perfumy Avon Eve Confidence i Alluring.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, stacje tematyczne dla kobiet), internet (m.in. platformy VoD, aktywności w mediach społecznościowych) oraz nowy numer katalogu Avon.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział komunikacji Avon Cosmetics Polska we współpracy z Marcinem Tyszką i agencją Warsaw Creatives. Tyszka wykonał zdjęcia do reklam.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za działania PR - agencja Garden of Words, a za aktywności w social media - dział komunikacji Avon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska reklamuje perfumy Avon Eve Truth (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Up
O jej to z.kasa kruho jak.jiz a oni się chwyta. Przecież to ściek dla gimnazjum a nie żadne perfumy
2 2
odpowiedź
User
Hello
Co na to Kinga Rusin ?
6 0
odpowiedź
User
WolęDroższePerfumy:D
Cudownie grafomański tekst ma ta reklama :D
3 2
odpowiedź
User
franek
No kampania z puntku widzenia jakosci realizacji i poziomu kreatywnego bardzo, bardzo slaba.
90% kasy poszlo na aktorke i to niestety widac.
Szkoda ze duza firma ma takie podejscie do konsumenta - byle co, byleby bylo znane nazwisko - i tak kupia. Natomiast podejscie do branzy wrzucajac takie cos to juz wstyd.
4 2
odpowiedź
User
Zbranzy
Tradycyjnie sami znawcy komentują, a tymczasem żyjemy w kraju w którym ludzie kupują w Biedrze i Lewiatanie a nie w Armanim. Reklama pod grupę, każdy zrozumie a większość kobiet się utożsami. Zwycięzcy z Cann nie zaglądają do Nielsena, a tam widać co działa na polskiej masie
3 1
odpowiedź