Awanse i wzmocnienia w biurze reklamy Wirtualnej Polski

Biuro reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Awanse i wzmocnienia w biurze reklamy Wirtualnej Polski

Kamil Dąbrowski zajął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży internetowej. W ostatnim czasie pracował jako dyrektor zarządzający kanału agencyjnego w PMPG Polskie Media i dyrektor biura reklamy online w Gremi Media. Pracował też m.in. w Infor.pl, Gazeta.pl, Ringier Axel Springer Polska, gdzie dla serwisów Onet.pl i Business Insider Polska realizował szereg projektów specjalnych.

Rafał Durlik, który dotychczas był szefem sprzedaży bezpośredniej w Wirtualnej Polsce, kieruje departamentem klientów strategicznych. W ramach tego działu utworzono zespół operacyjny, do którego awansowano na stanowiska senior key account managerów: Weronikę Jackowską związaną ze strukturami WP od ośmiu lat, Cezarego Różyckiego i Pawła Żmijewskiego pracujących w biurze reklamy WP od 15 lat.

Bartosz Konieczny zaczął zarządzać z kolei departamentem sprzedaży regionalnej. Poprzednio zajmował stanowisko kierownika zespołu Warszawa, które teraz objęła  Paulina Sajda-Kaczyńska.

Andrzej Kamiński zarządza sprzedażą w Wirtualnej Polsce Media

Kamil Dąbrowski, Rafał Durlik i Bartosz Konieczny raportują bezpośrednio do Andrzeja Kamińskiego, sales directora w Wirtualnej Polsce Media. Objął on to stanowisko w sierpniu br. zastępując Przemysława Mańkowskiego, który rozstał się z firmą. Kamińskiemu podlega również WP Brand Studio i wewnętrzna agencja content marketingowa. Do firmy dołączył w kwietniu br. 

Zmiany zaszły też w innych obszarach. Od sierpnia za rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczną odpowiada Beata Tłuczkiewicz, a Ewelina Milczarek, nadzoruje transformację procesu sprzedaży poprzez WP Ads, czyli self-service reklamowy Wirtualnej Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu