Axel Springer przejmuje CeleraOne, dostawcę rozwiązań typu paywall

Koncern Axel Springer przejął firmę CeleraOne zajmującą się dostarczaniem rozwiązań monetyzacji treści w internecie. Założyciele CeleraOne będą nadal kierować spółką, jak wyjaśnia Axel Springer nowe technologie w segmencie paywall są konieczne wobec rosnącej liczby odbiorców skłonnych do opłacania cyfrowych subskrypcji.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Firma CeleraOne funkcjonuje na rynku od 2012 r. i zajmuje się opracowywaniem technologii typu paywall pozwalających wydawcom na udostępnianie użytkownikom płatnych treści w internecie.

Teraz CeleraOne została przejęta przez koncern Axel Springer. Obie firmy współpracowały ze sobą już wcześniej - rozwiązania opracowane przez CeleraOne zostały zastosowane na cyfrowych platformach dzienników Die Welt oraz Bild wydawanych przez Axel Springer.

Według informacji dostarczonych przez obu partnerów założyciele CeleraOne - Moritz Hilger i Tim Eggert będą nadal kierować firmą.

Jak wyjaśnia w komunikacie Stephanie Caspar, CEO News Media National & Technology Axel Springer SE akwizycja pozwoli koncernowi na wprowadzenie nowatorskich rozwiązań technologicznych w segmencie paywalla, co jest szczególnie istotne w obliczu coraz większej liczby subskrybentów skłonnych płacić za dostęp do treści oferowanych przez niemieckiego wydawcę.

Kwoty transakcji przejęcia nie ujawniono.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu