SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bądź mistrzem chwili” - Maciej Stuhr reklamuje smartfon Sony Xperia XZ (wideo)

Rusza kampania reklamująca smartfon Sony Xperia XZ, którego ambasadorem marketingowym jest aktor Maciej Stuhr. Akcji - przygotowanej i realizowane przez firmy Walk Creative, Imtatic Production, MediaCom Warszawa, Greenmark i KOD ID - towarzyszy promocja „#XtraPaździernik”.

Article

Kampania zaczęła się od opublikowanego pod koniec września wideo, w którym Maciej Stuhr parodiował blogerów technologicznych. W kolejnym klipie aktor odgrywa rolę pracownika zieleni miejskiej, któremu Sony Xperia XZ mocno ułatwia pracę.

Właściwa odsłona akcji jest prowadzona pod hasłem „Bądź mistrzem chwili #WowOfNOW”. Reklamy podkreślają, że aparat fotograficzny w Sony Xperia XZ ma najszybszy autofocus na świecie, dzięki czemu pozwala robić błyskawicznie zdjęcia wysokiej jakości.

Reklamom towarzyszy promocja „#XtraPaździernik”, w ramach której osoby, które kupiły smartfony Sony Xperia do końca br., od 14 do 31 października br. przy zakupie Xperii XZ lub Xperii XCompact otrzymają  w prezencie SmartWatch3.

- Warto dodać, że takie akcje promocyjne nie zakończą się w październiku, zamierzamy je kontynuować w kolejnych miesiącach i… obdarowywać naszych klientów coraz ciekawszymi niespodziankami - zapowiada Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.

Akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji (m.in. TVN, TVN24, Polsat, AXN i kilkadziesiąt innych stacji), internecie (m.in. Gazeta.pl, WP.pl, NaTemat.pl, Allegro.pl, serwisy VoD, platformy społecznościowe, mailingi), radiu (RMF FM, Radio Zet, Tok FM, Antyradio, stacje z sieci Eska) oraz kinach (248 kin w całym kraju).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Walk Creative, reklamę telewizyjną i spoty internetowe wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, a wyprodukował dom produkcyjny Ilmatic Production. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za przygotowanie i realizację promocji „#XtraPaździernik” - agencja Greenmark, a za aktywności w social media i public relations - agencja KOD ID.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Bądź mistrzem chwili” - Maciej Stuhr reklamuje smartfon Sony Xperia XZ (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fred
maciuś... nie kompromituj się
25 12
odpowiedź
User
xperia user
Dla mnie to raczej antyreklama. Oczopląsu od tego można dostać a widok p. Macieja na końcu do kojących nie należy.
20 9
odpowiedź
User
Szit
Nabrałem sie na te jaja z ytberów jak dziecko :(
12 8
odpowiedź
User
Analityk1
Kampania jest tak samo niedorobiona jak produkt, który jest w tej kampanii reklamowany. To samo można chyba powiedzieć o kunszcie aktorskim i kabaretowym pana, który pewnie skasował kilka tłustych setek za udział w tym prodżekcie. Ale to żaden Jaś Fasola. Ot, wymęczony celebryta, który sili się na luz oraz inteligencję, nie mając w genach ni jednego, ni drugiego.
17 11
odpowiedź
User
sdfa
Syn Stuhra? Ten, od polskich dzieci przypinanych do tarcz pod Cedynią? :-)
20 8
odpowiedź