SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Prozi Pix w wakacyjnej kampanii jogurtów Twist Bakomy (wideo)

Bakoma kontynuuje komunikację jogurtów pitnych Twist pod hasłem „#twisyourself”. Jednym z bohaterów akcji jest youtuber Prozi Pix. Za realizację akcji odpowiada agencja Upside.

Article

Twist wspierany jest konkursem, kampanią reklamową i działaniami w mediach społecznościowych. Uczestnicy mogą nadsyłać zdjęcia z wakacji, oceniane przez internautów i jury. Dodatkowo mogą zwiększyć swoje szanse na wygraną przesyłając kody spod nakrętek Twista. Nagrodami w konkursie są telefony iPhone 8, aparaty fotograficzne Instax 8 Mini, konsole PS4 i głośniki JBL. Konkurs potrwa do końca sierpnia br.

Akcję konkursową wspiera kampania reklamowa, w której za kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, a za akcję z youtuberami DDOB. Na kanale YouTube, sygnowanym przez „#twistyourself”, będą publikowane krótkie zabawne filmy, m.in. z udziałem bohatera spotu telewizyjnego Prozi Pix.

 

Agencja Upside będzie przez najbliższe dwa lata reklamować Twista po wygranym wiosną br. przetargu.

Latem ub.r. Twist promowany był w podobny sposób - wówczas w promocję marki zaangażowani byli inni influencerzy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prozi Pix w wakacyjnej kampanii jogurtów Twist Bakomy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing