SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Pekao bez żubra - rebranding do końca 2013 r. za 40 mln zł

Bank Pekao SA zmienia logo i barwy na takie, które będą wskazywały na przynależność banku do grupy UniCredit. Łączne koszty rebrandingu to 40 mln zł; dodatkowo bank wyda 10 mln na kampanię informacyjną trwającą podczas Euro 2012, poinformowali przedstawiciele banku.

"Do końca 2012 roku nastąpi wymiana oznakowania w 500 oddziałach oraz 1.880 bankomatów, które są zlokalizowane poza oddziałami. Pozostałe 500 oddziałów otrzyma nowe barwy do końca 2013 roku"- powiedział wiceprezes Marian Wężyński podczas konferencji prasowej.

"W tym roku nakłady na rebranding wyniosą ok. 20 mln zł, w przyszłym podobnie" - dodał.

Zmiana logo będzie wsparta kampanią informacyjną trwającą podczas Euro 2012. Szacowane koszty na ten cel to 10 mln zł.

Bank podkreśla, że skojarzenie z logotypem głównego akcjonariusza pozwala na pełne wykorzystanie znaczącego zaangażowania UniCredit w sponsoring Ligii Mistrzów.

"W nowych biało-czerwonych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i osiągnąć nowy poziom konkurencyjności" - powiedział prezes Luigi Lovaglio.

"Żubr pozostaje, to część naszej historii. Mamy ten znak wpisany niejako w DNA. Motyw żubra będzie wykorzystywany w produktach bankowości detalicznej, w komunikacji marketingowej oraz w  działalności społecznej banku" - dodał prezes.

Z okazji Euro 2012 bank przygotował specjalne karty prepaidowe, zindywidualizowane dla czterech miast - gospodarzy. Bank szacuje, że podczas mistrzostw sprzeda kilkaset tysięcy takich kart.

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao bez żubra - rebranding do końca 2013 r. za 40 mln zł

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zenobia
to logo Unicredit (co do komentarzy). Po prostu przejęli bank i zmienili logo na swoje. https://www.unicredit.it/
odpowiedź
User
karmek
przejęli dawno, ciekawe, że akurat teraz jest zmiana i rozbudowane story, że biało-czerwone, bo w nawiązaniu do barw reprezentacji ;-)

"- Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Bankiem Mistrzostw Europy. Na fali Euro 2012 otwieramy nowy rozdział naszej historii w nowych, biało-czerwonych barwach - powiedział Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao. - W tych nowych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania."
http://www.pekao.com.pl/nowe_bialo-czerwone
odpowiedź
User
jarek
Kolejna świetna kampania rebrandingowa.. po banku bph już nic mnie nie zdziwi.. zero wyrazistości.. kolejne logo jak dziesiątki innych. bleee
odpowiedź