SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy

Bank Polskiej Spółdzielczości prowadzi przetarg na wybór domu mediowego, z którym będzie współpracował przy kampanii zaplanowanej na br.

Wybrana agencja zajmie się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji, bo zaplanowana kampania ma obejmować tylko to medium. Akcja ma promować banki spółdzielcze z Grupy BPS. Jak długo potrwa i jaki jest jej budżet, nie ujawniono.

Przetarg trwa do 13 lipca.

Banki spółdzielcze z Grupy BPS były ostatnio promowane jesienią ub.r. W reklamach podkreślano zalety bankowości opartej o spółdzielnie, takie jak tradycja, lokalność i działanie bliżej klientów.

Działania zostały podzielone na dwie odsłony. Pierwszą z nich była wizerunkowa kampania telewizyjna i internetowa „Najbliżej ludzi”, druga - promowała pożyczki „Wygodny kredyt”. Kreację reklam przygotowało wówczas biuro kreatywne Granatowi, a media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Effective Media.

Dołącz do dyskusji: Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl