SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bankier.pl liczy na 20-proc. wzrost wpływów z sieci reklamowych w 2009 r.

Portal finansowy Bankier.pl szacuje, że jego ogólne wpływy z sieci reklamowych będą w 2009 roku o ok. 20% wyższe niż w 2008 roku. Jednocześnie spółka poinformowała o podpisaniu ostatnich umów tego typu na bieżący rok, ze spółką ARBOmedia Polska, o łącznej wartości 4,89 mln zł.

Całkowita wartość kontraktów zawartych z ARBOmedia Polska będzie zależna od pozycji serwisów Bankier.pl i serwisów spółek zależnych na rynku mediów internetowych. "Zarząd Bankier.pl S.A. szacuje, iż minimalna wartość kontraktów wyniesie 4.887.500 zł" - głosi komunikat.

ARBOmedia Polska Sp. z o.o. jest spółką organizującą wiodącą sieć reklamową na polskim rynku internetowym.

"Jednocześnie zarząd Bankier.pl SA informuje, iż wraz z podpisaniem opisanych powyżej umów zakończony został proces negocjacji kontraktów z sieciami reklamowymi na 2009 rok dla witryn z grupy kapitałowej Bankier.pl SA. Na podstawie wszystkich zawartych umów zarząd Bankier.pl S.A. szacuje, iż ogólne wpływy z sieci reklamowych będą w 2009 roku o ok. 20% wyższe niż w 2008 roku" - czytamy dalej w komunikacie.

Narastająco w I-III kw. 2008 roku grupa Bankier.pl miała 2,20 mln zł zysku wobec 1,88 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 14,77 mln zł wobec 10,55 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bankier.pl liczy na 20-proc. wzrost wpływów z sieci reklamowych w 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl