"Bardziej się nie da" w kampanii serwisu Otomoto

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Otomoto. Jej hasło przewodnie brzmi "Bardziej się nie da". Działania powstały we współpracy z Hand Made oraz Media Concept.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Bardziej się nie da" w kampanii serwisu Otomoto

W nowej kampanii Otomoto pokazuje, jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych).

Otomoto z kampanią reklamową i nową kategorią ogłoszeń

- Nasza kampania tym razem mówi znacznie mniej o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez Otomoto dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu niepożądanych niespodzianek, zrobisz to  z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-procentowej pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing Otomoto.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/otomoto-pl-przed-olx-pl-liderem-serwisow-motoryzacyjnych-autokult-pl-przed-auto-swiat-pl-top10 ##

Obok spotu wizerunkowego w telewizji emitowany jest film reklamowy poświęcony rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych.

Działania w telewizji zostaną wsparte aktywnościami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]