SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Bardziej się nie da" w kampanii serwisu Otomoto

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Otomoto. Jej hasło przewodnie brzmi "Bardziej się nie da". Działania powstały we współpracy z Hand Made oraz Media Concept.

W nowej kampanii Otomoto pokazuje, jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych (głównych i tematycznych).

Otomoto z kampanią reklamową i nową kategorią ogłoszeń

- Nasza kampania tym razem mówi znacznie mniej o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez Otomoto dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu niepożądanych niespodzianek, zrobisz to  z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-procentowej pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing Otomoto.

Obok spotu wizerunkowego w telewizji emitowany jest film reklamowy poświęcony rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych.

Działania w telewizji zostaną wsparte aktywnościami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: "Bardziej się nie da" w kampanii serwisu Otomoto

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
strategicznie to nie nie jest dobre, a nawet ryzykowne, a może odważne, bo kto buduje przekaz na niepewności - to komunikat w stylu: słuchaj, może być chujowo, ale spróbuj, może się uda.
odpowiedź
User
MKW
Oj tak, coś tu bardzo nie gra komunikacyjnie
odpowiedź