SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bayer rewiduje swoje plany reklamowe

Firma Bayer AG przegląda swoje zobowiązania w zakresie reklamy oraz planowania i zakupu mediów. Wartość tych budżetów szacuje się łącznie na kwotę 1 miliarda dolarów.

Niemiecki koncern chemiczno-farmaceutyczny chce skonsolidować listę agencji obsługujących jej największy oddział Bayer HealthCare, co ma przynieść oszczędności i poprawę wydajności.

Firma, do której należą takie marki jak Berocca, Feminax, Alka-Seltzer, Rennie, Aleve i Canesten, jest kolejnym z międzynarodowych przedsiębiorstw, które w obliczu kryzysu rewidują swoje budżety marketingowe i zmniejszają liczbę agencji je obsługujących.

W ramach swojego reklamowego i medialnego budżetu Bayer współpracuje m.in. z agencjami JWT, BBDO, Initiative i Mindshare. Wszystkie odbyły już wstępne rozmowy z firmą, a cały przegląd ma zostać zakończony do końca III kwartału bieżącego roku.

Na całym świecie koncern zatrudnia prawie 109 tysięcy pracowników, a jego roczne obroty sięgają poziomu 33 miliardów euro.

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • Bayer
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bayer rewiduje swoje plany reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl