SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bebiko 2 reklamuje się hasłem „Instynkt mamy”

Nutricia wraz z marką Bebiko 2 ruszają z kampanią reklamową „Instynkt mamy". Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw.

Article

Prowadzone działania reklamowe obejmują swoim zasięgiem telewizję, punkty sprzedaży oraz internet, w tym media społecznościowe – YouTube, Facebook i Instagram.

Nowa kampania Bebiko 2 podkreśla, że macierzyństwo to wyjątkowy okres w życiu kobiety. Kiedy zostaje ona mamą, odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, mądrość oraz swój naturalny instynkt. Marka Bebiko 2 promuje w kampanii swój produkt - mleko Bebiko 2 NUTRIflor Expert.

Kampania będzie realizowana w telewizji, punktach sprzedaży i Internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, m.in. na platformach VOD, YouTube, oraz social media – Facebook i Instagram.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bebiko 2 reklamuje się hasłem „Instynkt mamy”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl