Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat

Koncern Beiersdorf, właściciel marek Nivea i Eucerin wybrała holding reklamowy WPP do współpracy. Firma nadal będzie dzielić obsługę mediową swoich marek między Wavemaker, OMD i Carat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Beiersdorf mediowo pracuje z Wavemaker, OMD i Carat

Koncern Beiersdorf potwierdził, że będzie mediowo obsługiwany przez agencje Wavemaker (WPP), OMD (Omnicom) i Carat (dentsu).

Agencje te odpowiadają za planowanie i zakup mediów oraz koordynację strategii komunikacji na całym świecie.

Beiersdorf poinformował w wydanym oświadczeniu, że WPP będzie nadzorować działalność komunikacyjną marketera z centrali w Hamburgu, aby "umożliwić zorientowanie się na usługi".

W przetargu, który trwał od 3 miesięcy uczestniczyły Publicis Groupe, WPP i dentsu. W finale rywalizowały już tylko grupy WPP i Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?