Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy

Koncern Beiersdorf, do którego należy marka Nivea prowadzi paneuropejski przetarg mediowy. Obsługujący firmę na większości rynków Wavemaker (GroupM/WPP) nie bierze w nim udziału.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Beiersdorf rozpoczął paneuropejski przetarg mediowy

W Polsce obsługa mediową Nivea zajmuje się OMD. Jak podaje Campaignlive, przetarg obejmuje m.in. Wielką Brytanię, Irlandię i kraje skandynawskie. Obsługujący firmę na większości europejskich rynków dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP) ma według informacji serwisu nie brać udziału w tym przetargu.

Do Beiersdorfu należą – oprócz Nivea - takie marki, jak La Prairie, Eucerin i Elastoplast.

Ostatni przetarg mediowy firma prowadziła trzy lata temu – Wavemaker (wówczas jeszcze MEC) obronił wówczas jego budżet. Ta agencja zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marketera od 2012 roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]