SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje „oszczędzający kredyt gotówkowy” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas. Akcję, której bohaterami jest symbolizująca bank para: Michelle i Michał, przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Havas Media.

Article

Kampania kredytu oferowanego przez BGŻ BNP Paribas pod nazwą Oszczędzający Kredyt Gotówkowy podkreśla, że spłacając go terminowo, klient może otrzymać 20 proc. zwrotu spłaconych odsetek (maksymalnie 760 zł w roku kalendarzowym). W reklamach symbolem tego zwrotu jest bumerang.

Bohaterami spotu są symbolizująca pracowników BGŻ BNP Paribas para bohaterów: Michelle i Michał. Klip jest utrzymany w stylistyce zwiastuna filmowego, tak samo jak poprzednie reklamy banku: wspierające jego start rynkowy oraz promujące Konto Aktywna Pensja.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa zaczęła się 17 sierpnia i potrwa do 27 września. Obejmuje telewizję (spot, w wersji 30- i 5-sekundowej w 83 stacjach), radio (spot 30-sekundowy w 113 stacjach), internet i prasę.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BGŻ BNP Paribas z Michelle, Michałem i bumerangiem reklamuje „oszczędzający kredyt gotówkowy” (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
żenada
Boże, kto w naszych czasach robi takie gnioty, jak ta kampania BGŻ BNP?! To obraża inteligencję odbiorców...
10 10
odpowiedź
User
PR
Podanie daty końca kampanii... Dość zaskakujące...
8 8
odpowiedź
User
SookY
jak widzę tą reklamę to r z y g a m
8 9
odpowiedź
User
Polones Coupe
Znowu redakcja WM zapomniała podać kto wyprodukował spoty.
8 8
odpowiedź