SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Biała kampania Demo

Demo wprowadza na rynek kolejną markę

24 grudnia rozpoczęła się przygotowana przez agencję DEMO Effective Launching kampania wprowadzająca na rynek mleko Białe Wapń, którego producentem jest SM Mlekpol w Grajewie. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z produktem i jego szczególnymi właściwościami.

Kampania potrwa dwa miesiące i obejmie TV, prasę kobiecą oraz handlową. Przekaz reklamowy podkreśla unikatowe właściwości produktu, przede wszystkim większą aż o 40 proc. zawartość łatwo przyswajalnego wapnia oraz witaminy D. Działania reklamowe będą prowadzone pod hasłem: "Mleko bogate w wapń".

Adresatem kampanii są kobiety i dzieci. To właśnie oni powinni zażywać szczególnie dużo wapnia. U dzieci przyrost masy kostnej postępuje w tempie szybszym niż u dorosłych. Aby zapewnić kościom odpowiednią gęstość, potrzebny jest wapń. Kobiety z kolei - zwłaszcza w okresie menopauzalnym - tracą bardzo dużo tego pierwiastka, co może prowadzić do osteoporozy. W obu przypadkach zalecane są produkty wzbogacone w wapń.

Przygotowany na potrzeby kampanii spot reklamowy jest utrzymany w konwencji rysunkowej opowiastki. Rozpoczyna się sceną, w której dziecko sięga po farby. Z plamy, początkowo niedbale rzuconej na papier, nieoczekiwanie tworzy się postać, cała rodzina, a w końcu bajkowy świat - z łąką, tęczą i słońcem. Farbkowa rodzina wspólnie układa piramidę złożoną z cegiełek symbolizujących witaminę D i wapń.

"Białe Wapń nie jest zwykłym mlekiem - dostarcza 40% więcej wapnia pochodzenia mlecznego oraz pokrywa 15% dziennego zapotrzebowanie na witaminę D. Wapń jest niezbędny do prawidłowej budowy kości. Witamina D uczestniczy we wchłanianiu i przyswajaniu wapnia. O tym chcemy właśnie poinformować konsumentów" - mówi Ewa Gromadzka, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Biała kampania Demo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl