Biała kampania Demo

Demo wprowadza na rynek kolejną markę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

24 grudnia rozpoczęła się przygotowana przez agencję DEMO Effective Launching kampania wprowadzająca na rynek mleko Białe Wapń, którego producentem jest SM Mlekpol w Grajewie. Celem kampanii jest zapoznanie konsumentów z produktem i jego szczególnymi właściwościami.

Kampania potrwa dwa miesiące i obejmie TV, prasę kobiecą oraz handlową. Przekaz reklamowy podkreśla unikatowe właściwości produktu, przede wszystkim większą aż o 40 proc. zawartość łatwo przyswajalnego wapnia oraz witaminy D. Działania reklamowe będą prowadzone pod hasłem: "Mleko bogate w wapń".

Adresatem kampanii są kobiety i dzieci. To właśnie oni powinni zażywać szczególnie dużo wapnia. U dzieci przyrost masy kostnej postępuje w tempie szybszym niż u dorosłych. Aby zapewnić kościom odpowiednią gęstość, potrzebny jest wapń. Kobiety z kolei - zwłaszcza w okresie menopauzalnym - tracą bardzo dużo tego pierwiastka, co może prowadzić do osteoporozy. W obu przypadkach zalecane są produkty wzbogacone w wapń.

Przygotowany na potrzeby kampanii spot reklamowy jest utrzymany w konwencji rysunkowej opowiastki. Rozpoczyna się sceną, w której dziecko sięga po farby. Z plamy, początkowo niedbale rzuconej na papier, nieoczekiwanie tworzy się postać, cała rodzina, a w końcu bajkowy świat - z łąką, tęczą i słońcem. Farbkowa rodzina wspólnie układa piramidę złożoną z cegiełek symbolizujących witaminę D i wapń.

"Białe Wapń nie jest zwykłym mlekiem - dostarcza 40% więcej wapnia pochodzenia mlecznego oraz pokrywa 15% dziennego zapotrzebowanie na witaminę D. Wapń jest niezbędny do prawidłowej budowy kości. Witamina D uczestniczy we wchłanianiu i przyswajaniu wapnia. O tym chcemy właśnie poinformować konsumentów" - mówi Ewa Gromadzka, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"