SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Białystok wschodzi w reklamie (making of)

Jak powstała emitowana w maju i czerwcu br. reklama telewizyjna Białegostoku? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

Białystok wschodzi w reklamie (making of)

Zapraszamy do obejrzenia materiałów z realizacji telewizyjnego spotu reklamującego Białystok. 30-sekundowy filmik stanowił główny element kampanii pod hasłem „Wschodzący Białystok”, która była prowadzona od początku maju do połowy czerwca br (więcej).

Strategię i kreację kampanii przygotował Urząd Miasta Białegostoku, produkcją spotu zajęło się Papaya Films, a media zaplanowały i zakupiły firmy Metropolis, Stroer i Equinox.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Białystok wschodzi w reklamie (making of)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Nie podoba mi sie...
odpowiedź
User
michal
Reklama mnie nie przekonala w zaden spoob. Dalej miasto pozostaje w mojej glowie jako zacofana miescina na kresach wschodnich... gdzies daleko gdzie sie nie jezdzi.
odpowiedź
User
FigoFago
Żenada. Stylistyka z lat 70-tych, pseudo-poezja bez ładu i składu. Agencja nie chciała się pod tym podpisać czy też żadnej agencji nie było? :/
odpowiedź
User
Mateusz
Malo przekonujaca to malo powiedziane. Eksplodujacy w piorach aniol z juz mniej anielskim obliczem.. powiedzmy szczerze, na castingu w migawce byla naprawde niezwykla twarz. Co sie z nia stalo? Czemu wzieto ta pospilita, jak z reklamy szamponu? Jako Wroclawiak, po obejrzeniu wiem o Bialymstoku tyle co nic.

Dla mnie pieniadze wyrzucone w bloto.
odpowiedź
User
sam
Spot wyszedł trochę pretensjonalny. Niestety, ale czuć jednak brak profesjonalizmu. Na etapie storyboardu może to zapowiadało się nieźle, ale wykonanie "po polsku", czyli dosadnie, przesadnie i prowincjonalnie - czyli tak jak Białystok się kojarzy. Przepraszam za krytykę, ale naprawdę dobrze życzę polskim miastom i cieszę się że wkładają pracę i środki w promocję... niestety trzeba tylko jeszcze mieć pojęcie.
odpowiedź