SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka rozdała 8 milionów Fajniaków. Najpopularniejszym pluszakiem Piesek Piotruś

Jeronimo Martins podsumowuje akcję lojalnościową Gang Fajniaków. Klientom sklepów Biedronka udało się dostać 8 milionów Fajniaków i 1,2 mln książek o Gangu Fajniaków.

Akcja lojalnościowa Gang Fajniaków wystartowała 27 sierpnia. Ten program był kolejną odsłoną prowadzonych przez siec akcji "Gang Świeżaków" i "Gang Słodziaków", w ramach których za zakupy klienci otrzymywali naklejki wymienne na maskotki.

Do zdobycia było kilka maskotek - Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola i Smog Stefek. Fajniaki uczyły o wartości dbania o przyrodę, pokazywały, jak można troszczyć się o planetę na co dzień, a nawet pomagały wspierać polską gospodarkę.

W zakończonej 5 grudnia akcji Biedronka wydała ok. 8 milionów maskotek, a klienci sieci zebrali ok. 620 milionów naklejek.

- Programy edukacyjno-lojalnościowe Biedronki zawsze cieszą się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów: do tej pory, we wszystkich edycjach akcji z maskotkami w roli głównej wydaliśmy już prawie 35 mln maskotek i ok. 4 mln książek. Dzięki temu czujemy, że mamy realny wpływ na edukację najmłodszych. Nasi bohaterowie są przecież nie tylko sympatycznymi pluszakami: stoi za nimi ważny przekaz. W przypadku Fajniaków to dbałość o przyrodę i wsparcie polskiej gospodarki. To, że Gang Fajniaków był tak popularny, oznacza więc, że ten ważny przekaz trafił do milionów odbiorców - komentuje Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu sieci Biedronka.

Piesek Piotruś najpopularniejszym Fajniakiem

Pierwszymi Fajniakami, jakie trafiły ręce klientów Biedronki, były Ważka Wiola i Kropla Ksenia. Z czasem każdy członek Gangu miał już swoich zagorzałych fanów. Okazało się, że największą popularnością cieszył się Piesek Piotruś. Tuż za nim uplasowało się Drzewo Dobromir, a podium zamyka Kropla Ksenia.

Wszystkie 3 części książek o Gangu Fajniaków rozeszły się w liczbie ok. 1,2 mln egzemplarzy.

Biedronka z kolejną akcją lojalnościową

Biedronka od kilku już lat prowadzi jesienią akcję lojalnościową, w ramach której klienci jej sklepów mogą wymieniać zbierane podczas robienia zakupów naklejki na książkę lub maskotki. Wymagana jest do tego określona liczba naklejek, te z kolei przyznawane są za określoną sumę wydatków na zakupy.

Jesienią ub.r. sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W jej ramach rozdała klientom ponad 7 mln maskotek.

W 2016 i 2017 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

W pierwszym kwartale br. sieć Biedronka osiągnęła wzrost sprzedaży o 7,8 proc. do 6,5 mld euro, a w drugim kwartale - o 3,4 proc. do 3 mld euro. Na koniec czerwca sieć Biedronka liczyła 3031 sklepów, o 29 więcej niż na koniec ub.r.

W ub.r. Jeronimo Martins Polska zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys.

Dołącz do dyskusji: Biedronka rozdała 8 milionów Fajniaków. Najpopularniejszym pluszakiem Piesek Piotruś

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
Niezapomniana była na pewno żebranina przy kasach - "A pani nie zbiera naklejek? To ja może dla wnusia...".
odpowiedź