Biedronka reklamuje się jako pracodawca dla Ukraińców

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła kampanię employer brandingową skierowaną do Ukraińców szukających pracy w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biedronka reklamuje się jako pracodawca dla Ukraińców

W ramach promocji Biedronki jako pracodawcy, firma umieściła na swojej stronie w zakładce "kariera" informacje w języku ukraińskim. Równolegle działa infolinia rekrutacyjna (po polsku i ukraińsku).

- Wersja polska funkcjonuje przez cały tydzień, 24 godziny na dobę, a ukraińska działa codziennie w godzinach 8:00-22:00 - informuje portal Wirtualnemedia.pl Marta Śliwińska, starszy menedżer ds. budowania wizerunku pracodawcy w Jeronimo Martins Polska.

Dodatkowo detalista przygotował spot, którego bohaterką jest pracująca w Biedronce Ukrainka, Waleria. Opowiada o warunkach pracy w sklepie oraz o tym, jak znalazła w Biedronce zatrudnienie. Spot przygotowano w języku ukraińskim, można go oglądać m.in. w internecie.

 - Udogodnienia te są reakcją naszej sieci na zmieniający się rynek pracy, który wymaga od pracodawców elastycznego podejścia i zrozumienia potrzeb kandydatów. Według danych GUS* co roku zwiększa się liczba zezwoleń na prace przyznawana cudzoziemcom - w 2018 r. takich pozwoleń było 328,8 tys., czyli blisko pięciokrotnie więcej w porównaniu do 2015 r. Ukraińcom wydano 72,5 proc. z tych zezwoleń. Dane GUS pokazują też, że obywatele tego kraju coraz częściej planują zostać w Polsce na studia i związać zamieszkać tu na stałe - dodaje Śliwińska.

Obsługą reklamową Biedronki zajmują się Duda Polska (kreacje i produkcja reklam) i dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu