Biedronka szuka w przetargu agencji PR

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z przetargiem na agencję PR, która wspierać będzie zespół komunikacji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie dla sieci pracuje agencja Burson.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Biedronka szuka w przetargu agencji PR
Sklep Biedronki, fot. materiały prasowe

Przetarg będzie się składać z dwóch etapów – pierwszy zakończy się w ciągu dwóch tygodni. W tym okresie sieć przyjmować będzie zgłoszenia od agencji.

W drugim etapie, który planowany jest na lipiec, wybrane agencje otrzymają zadania, które będą musiały zrealizować.

Biedronka planuje zakończyć przetarg w sierpniu, tak by wybrana agencja zaczęła pracę dla sieci od września br.

Do przetargu firma zaprosiła agencję Burson, która wspiera dział komunikacji Biedronki od pięciu lat.

Biedronka to największa sieć dyskontów w Polsce, licząca ponad 3 600 sklepów. To też największa sieć handlowa w ogóle pod względem przychodów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta