Sylwia Gliwa reklamuje intensywne serum pod oczy Bioliq (wideo)

Bohaterką nowej kampanii reklamowej kosmetyków Bioliq (produkowanych przez Alfofarm Farmacja Polska) jest aktorka Sylwia Gliwa. Promuje intensywne serum pod oczy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sylwia Gliwa reklamuje intensywne serum pod oczy Bioliq (wideo)
Sylwia Gliwa w reklamie Bioliq

Reklamy z udziałem Sylwii Gliwy podkreślają, że intensywne serum pod oczy Bioliq nawilża i odżywia skórę twarzy oraz działa przeciwzmarszczkowo. Informują też, że każde opakowanie tego produktu ma końcówkę z chłodzącymi kuleczkami, które masują skórę i poprawiają w niej mikrokrążenie.

Akcja marketingowa obejmuje przede wszystkim telewizję. Kreacją i produkcją spotów Bioliq we własnym zakresie zajmuje się Alfofarm Farmacja Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.

 

Wcześniej w reklamach kosmetyków Bioliq wystąpiły inne znane kobiety. W ub.r. Monika Mrozowska promowała intensywne serum nawilżające Bioliq Pro, Anna Korcz - serię Bioliq 45+, a Ada Fijał - serum nawilżające Bioliq. Wcześniej markę reklamowały m.in. Aneta Zając, Joanna Orleańska, Ilona Wrońska, Anna Bosak, Małgorzata Potocka i Lidia Popiel.

Z kolei Sylwia Gliwa kilka lat temu jako MegaMama wystąpiła w cyklu reklam UPC Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska