SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Bitwa o dom” TVN przegrywa z konkurencją. Program śledzi 1,26 mln widzów

Druga edycja “Bitwy o dom”, emitowana w środowe wieczory, po trzech odcinkach castingowych gromadzi średnio 1,26 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

“Bitwa o dom” TVN przegrywa z konkurencją. Program śledzi 1,26 mln widzów

Program „Bitwa o dom” na antenie TVN pokazywany jest w środy o 21.30, począwszy od  4 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show po trzech odcinkach ogląda średnio 1,26 mln osób przy udziale wynoszącym 9,88 proc. w grupie 4+ i 11,95 proc. w grupie 16-49.

Rok wcześniej w tym paśmie TVN pokazywała filmy fabularne i miała więcej widzów. Produkcje te śledziło bowiem 1,67 mln osób, a udział stacji wynosił wtedy odpowiednio 12,95 proc. i 12,80 proc.

W czasie nadawania programu „Bitwa o dom” TVN zajmuje dopiero czwartą lokatę w rynku telewizyjnym. Liderem jest Jedynka, emitująca wówczas filmy fabularne i mecze Ligi Mistrzów, co daje jej 15,69 proc. udziału. Na drugiej pozycji plasuje się Dwójka (końcówka “Na dobre i na złe”, filmy fabularne; 14,64 proc.), a trzeci jest Polsat (“Top Chef”, filmy; 11,02 proc.). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Oglądalność “Bitwy o dom” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1 999 854

15,69%

13,45%

TVP2

1 865 811

14,64%

13,31%

Polsat

1 404 514

11,02%

14,55%

TVN – Bitwa o dom

1 259 582

9,88%

11,95%

 

Pierwsza edycja “Bitwy” nadawana była wiosną br. w niedziele o 10.55. Średnia jej oglądalność wyniosła 1,12 mln widzów przy udziale na poziomie 13,08 proc. w grupie 4+ i 17,42 proc. w 16-49. Stacja tamtą serię traktowała testowo. Po jej sukcesie postanowiła przenieść program do prime-time i go doinwestować. Zwiększono z 8 do 12 liczbę rodzin, a do wygrania jest mieszkanie w Warszawie, a nie w Ożarowie Mazowieckim jak w pierwszym sezonie.

- 12 proc. udziału to nie jest zły wynik, patrząc na konkurencję w tym paśmie. Trzeci odcinek miał już lepszy wynik od drugiego - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Dodaje on, że pierwsze trzy odcinki “Bitwy o dom” miały charakter castingowy, a program na dobre zacznie się od czwartego odcinka, gdy ruszy rywalizacja rodzin.

W programie „Bitwa o dom” 12 rodzin projektuje, wyposaża i urządza mieszkania według własnych pomysłów, rywalizując o wygranie jednego z nich. Ich pracę oceniają Małgorzata Rozenek, Natalia Nguyen oraz Tomasz Pągowski. Producentem formatu jest firma Golden Media Polska.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Bitwa o dom” TVN przegrywa z konkurencją. Program śledzi 1,26 mln widzów

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
Świetny program.Jak będą urządzać mieszkania oglądalność wzrośnie...BRAWO za ten program.
35 31
odpowiedź
User
art
Kolejna BRYNDZA w TVN. Szkoda czasu.
30 27
odpowiedź
User
Cataleya
"Program na dobre zacznie się od 4 odcinka..." To po co emitować 3 pierwsze??? Żeby było do czego biloardy sponsorskie dokleić?
25 16
odpowiedź
User
Magda M
To po co mamy oglądać 3 pierwsze odcinki, skoro sam pan szef z TVNU mówi, że "program zacznie się od czwartego odcinka" ? Jaja sobie z nas robia?
25 15
odpowiedź
User
ona
Słaby jest ten program po prostu. Niby fajny pomysł i potencjał to ma ale coś jest nie tak.... Nudy.
Nie wiem co, ale pa paru minutach jednak przełączyłam się na Polsat choć nie jestem fanką programów o gotowaniu
21 12
odpowiedź