SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady aukcji w aplikacjach TVP Sport

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady aukcji reklamowych w aplikacjach TVP Sport. Odbędą się one od 12 do 14 grudnia br. 

Przedmiotem licytacji będzie sponsoring aplikacji mobilnej i connected TV. Sponsor, który wygra aukcję zyska wyłączną ekspozycję reklamową w obszarze reklam display.  

Każdy miesiąc 2024 roku będzie licytowany oddzielnie, a ceny wywoławcze między poszczególnymi miesiącami będą się różnić w zależności od transmitowanych wydarzeń sportowych.  

W ofercie TVP Sport na nadchodzący rok znajdują się najważniejsze imprezy sportowe tj. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2024, Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, Puchar Polski i inne. 

Dostęp do wszystkich transmisji live, materiałów wideo i innych unikatowych treści w aplikacji jest całkowicie bezpłatny. W tym roku, do tej pory w aplikacjach transmitowano na żywo ponad 1500 różnych wydarzeń sportowych.

Jak podaje BR TVP, w czasie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej, w okresie od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku aplikacja mobilna TVP Sport wygenerowała 68 mln odsłon oraz zasięg ponad 1,4 mln unikalnych użytkowników (UU), a na connected tv ponad  12 mln odtworzeń, przy 193 tys. unikalnych użytkownikach (UU). 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady aukcji w aplikacjach TVP Sport

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl