SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Błękitna wstęga w internetowej kampanii Peroni

W internecie rozpoczyna się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Peroni. Akcja wykorzystuje związany z marką motyw błękitnej wstęgi.

Startująca właśnie internetowa kampania reklamowa piwa Peroni jest oparta na motywie błękitnej wstęgi, której włoskie określenie "Nastro Azzurro" znajduje się w claimie marki i na etykiecie jej opakowania. Taki symbol ma podkreślać klasę, prestiż i wysoką jakość promowanego piwa. Przekaz jest skierowany do o konsumentów o wyrafinowanym guście.

peroni

Akcja jest prowadzona w najpopularniejszych serwisach tematycznych o stylu, modzie i życiu gwiazd. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila\Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Błękitna wstęga w internetowej kampanii Peroni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl