SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siódmy sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,72 mln widzów. TVP1 liderem rynku

Siódmy sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,72 mln widzów. Jest to wynik niższy o 140 tys. osób w porównaniu do początku szóstego sezonu nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Serial dane TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest czwarta.

Natalia Rybicka, fot. TVPArticle

Produkcja nadawana jest od 2 grudnia 2018 roku w niedziele o godz. 20.15. Po emisji trzech pierwszych odcinków siódmej serii średnia oglądalność wyniosła 2,72 mln widzów, co daje TVP1 16,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. W grupie komercyjnej 16-49 udział w rynku telewizyjnym wynosi 7,93 proc., a w grupie 16-59 - 10,94 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek skupiając przed telewizorami 2,99 mln widzów.

Dla porównania, szóstą edycję serialu, emitowaną w grudniu 2016 roku i styczniu 2017 roku, po trzech odcinkach oglądało średnio 2,86 mln widzów, co przełożyło się na 17 proc. udziału w rynku telewizyjnym, wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej i 11,15 proc. w grupie wiekowej od 16 do 59 lat. Oznacza to, że w porównaniu do zeszłego sezonu serial stracił 140 tys. widzów.

Poprzednio emitowany w tym samym paśmie serial „Drogi wolności” oglądało średnio 1,94 mln widzów. Przełożyło się to na 11,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,30 proc. w grupie 16-59. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/drogi-wolnosci-nowy-serial-mial-1-94-mln-osob-tvp1-wiceliderem

TVP1 w paśmie emisji „Blondynki” nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Wicelider zestawienia, TVN, który w tym czasie emitował „Masterchefa” i galę szlachetnej paczki, kształtując sobie tym samym udział w rynku na poziomie 11,91 proc. Zestawienie tzw. „wielkiej czwórki” uzupełniają kolejno Polsat z udziałem na poziomie 8,72 proc. (program kabaretowy, gala finałowa Miss Polski 2018, relacja z trzeciej edycji Mister Supernational) i TVP2 (pasmo filmowe), do którego w tamtym czasie należało 7,58 proc. rynku.

Wśród widzów w grupie wiekowej od 16 do 49 i od 16 do 59 lat liderem jest TVN. W grupie komercyjnej drugi jest Polsat, trzecia - TVP2, a ostatnia - TVP1. Nieco inna sytuacja jest w grupie 16-59, gdzie TVP1 była chętniej wybierana niż kolejno TVP2 i Polsat (publiczna Jedynka przegrała tylko z TVN).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Siódmy sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,72 mln widzów. TVP1 liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Dwójka w niedzielne wieczory we wrześniu czy w październiku miała zaledwie 4% a tutaj prawie 9%. :o Spectre w komercyjnej miał ponad 13% więc Dwójka ma naprawdę świetne wyniki ostatnimi czasami. Gdyby tylko miała coś ciekawszego do zaproponowania w paśmie 18:30-19:30 byłaby szansa na wyprzedzenie Polsatu w grupie ogólnej.
odpowiedź
User
Darek43g
Główna same jak flaszki olejem się ogląda
odpowiedź
User
ala
Usiłowałem odnaleźć kogoś kto to oglądał, nie udało się. Może dlatego, że nie mam znajomych na Podkarpaciu ani pod Białymstokiem
odpowiedź