SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bluerank i Linkleaders strategicznymi partnerami

Agencje Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo. Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. 

Article

Celem współpracy obu agencji jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. 

Bluerank i Linkleaders już realizują wspólne projekty dla klientów, na przykład z sektora nieruchomości komercyjnych. Dotyczą one zarówno wsparcia sprzedaży i najmu nieruchomości, jak i emisji obligacji korporacyjnych.

- Rozumiemy specyficzne potrzeby klientów korporacyjnych i jesteśmy w centrum ich kluczowych procesów, takich jak sprzedaż, rekrutacja i pozyskiwanie finansowania. Wierzymy, że dzięki połączeniu naszej wiedzy w zakresie strategii i tworzenia treści z ekspertyzą analityczną Bluerank, dostarczmy usługę odpowiadającą bardzo precyzyjnie na potrzeby klientów B2B. W pierwszym etapie koncentrujemy się na rozwoju oferty dla nieruchomości komercyjnych i technologii - komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu, która pracuje dla takich marek, jak Mitsubishi Motors, Philips, Rainbow Tours, Avon, Tchibo i PKO. Dostarcza usługi w obszarach przede wszystkim analityki, SEO i content oraz performance marketingu.

-Wieloobszarowa oferta zawsze była naszą specjalnością, ale marka agencji jest kojarzona głównie ze skutecznością w działaniach stricte wspierających sprzedaż. Obecnie pracujemy również na rozpoznawalność w obszarach tworzenia kompleksowych strategii komunikacji marek z mocnym akcentem na branding i - dzięki współpracy z Linkleaders – public relations oraz działań wizerunkowych - podkreśla Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.

Linkleaders jest ekspertem w komunikacji korporacyjnej, marketingu B2B oraz employer brandingu ze specjalizacją w takich sektorach klientów, jak nieruchomości komercyjne, usługi biznesowe i technologie. Klientami agencji są m.in.: Boehringer Ingelheim, Cavatina Holding, Cushman & Wakefield, Deloitte, Fujitsu, Grupa Pracuj, mLeasing, mBank, Otodom/OLX, SAP, Strabag Real Estate. 

Dołącz do dyskusji: Bluerank i Linkleaders strategicznymi partnerami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl