Bogna Kowalska p.o. dyrektora Agencji Muzycznej Polskiego Radia

Obowiązki dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia pełni Bogna Kowalska, która zastąpiła na tym stanowisku Elżbietę Jandułę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejna zmiana w spółce w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:

Pod koniec października 2019 roku Piotr Nagłowski bez podania powodu został odwołany z funkcji dyrektora Agencji Muzycznej Polskiego Radia. Wtedy na stanowisku zastąpiła go Elżbieta Janduła, która pełniła obowiązki dyrektora Agencji.

Z naszych informacji wynika, że w ostatnim czasie zdecydowano się na kolejną zmianę na tym stanowisku i p.o. dyrektor Agencji Muzycznej publicznej rozgłośni pełni teraz Bogna Kowalska.

Agencja Muzyczna to wytwórnia muzyczna, która należy do Polskiego Radia, w strukturze spółki znajduje się w pionie handlowym, podobnie jak Agencja Reklamy i Agencja Promocji.

W 2018 r. Polskie Radio osiągnęło wzrost wpływów sprzedażowych o 12,96 proc. do 336,53 mln zł oraz 15,3 mln zł zysku netto (wobec 2,79 mln zł rok wcześniej). 69 proc. przychodów spółki pochodziło z abonamentu i związanej z nim rekompensaty, na koniec ub.r. nadawca zatrudniał 1 285 pracowników etatowych, o 30 więcej niż przed rokiem. W br. planuje 62,05 mln zł straty.

 

 

Nikola Bochyńska
Autor artykułu:
Nikola Bochyńska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"