Boiron wybrał Starlink zamiast Media Group

Dom mediowy Starlink wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Boiron produkującej leki homeopatyczne. Poprzednio zajmowała się tym Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na obsługę firmy Boiron Starlink wygrał m.in. z Mediacom Warszawa, MPG i PHD Media Direction. - Starlink przygotował bardzo gruntowną analizę trendów rynkowych i grup docelowych oraz zaproponował niestandardowe i, jak się wydaje, efektywne kosztowo rozwiązania komunikacyjne - uzasadnia Ilona Jankowska, dyrektor marketingu w Boironie.

Starlink będzie obsługiwał mediowo wszystkie marki z portfolio firmy, m.in. Oscillococcinum, Stodal, Drosetux, Camilia, Homeoptic, Homeovox i Coryzalia. Szczegóły aktywności reklamowych - w tym ich budżet - nie zostały ujawnione.

Ostatnio planowaniem i zakupem mediów dla firmy Boiron zajmował się dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały