Nowy dziennikarz w Gazecie Wyborczej”. Przeszedł z „Wprost”

Bolesław Breczko, przez ostatni rok dziennikarz tygodnika „Wprost”, dołączył do działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Nowy dziennikarz w Gazecie Wyborczej”. Przeszedł z „Wprost”
Bolesław Breczko, fot. Marcin Watemborski

Breczko ma zajmować się tematami technologicznymi, opisywać je przede wszystkim kontekście biznesu i społeczeństwa.

Dziennikarz do „Wprost” przeszedł w kwietniu ub.r. z Wirtualnej Polski, gdzie spędził 4,5 roku. Zajmował się tam tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem, internetem, obronnością czy cyberbezpieczeństwem. W przeszłości Bolesław Breczko był m.in. redaktorem Polsat News, pracował też poza branżą dziennikarską - przez ponad pięć lat był zawodowym żołnierzem.

Niedawno do redakcji gospodarczej „GW” (Wyborcza.biz) po czterech latach powrócił Ireneusz Sudak. W ostatnich miesiącach dołączył tam też Rafał Pikuła.

Według danych PBC w I kwartale br. średnie rozpowszechnianie płatne razem „Gazety Wyborczej” w tradycyjnej formie (w większości papierowej) wynosiło 52 058 egz.

Z kolei na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” na koniec marca br. korzystało już 290 tys. subskrybentów.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami